16 آوریل 2024 - 12:43

ارزان ترین کافه های دور اروپا با محیط دنج

22 دسامبر 2022 - 06:00 dsfr.ir/bo4jn

ارزان ترین کافه های دور اروپا با محیط دنج
pavemilano.com
کافه پاوه میلانو | Pavé Milano

اروپا قرن هاست که مهد تمدن جدید و مدرنی است که خود آن را به وجود آورده است. یکی از ویژگی های جذاب این قاره بهره مندی از کافه های دنج و زیبایی است که خوردن دسرها و نوشیدنی های خوشمزه در آنها مثل یک رویاست. فرقی نمی کند که یک غذای لذیذ می خواهید یا نوشیدنی کافئین دارد؛ در هر صورت کافه های مدرن و کلاسیک اروپا برای شما بهترین گزینه است. در ادامه با ارزان ترین کافه های دنج اروپا آشنا می شویم.

دنج ترین کافه های اروپا کدامند؟

اروپا منبع کافه های دنج و ارزان است که هر یک از آنها ممکن است داستان و افسانه مربوط به خود را داشته باشند. اگر بخواهیم تنها کافه های معروف اروپا را معرفی کنیم، باید به اندازه یک روز مطالعه در این مورد یادداشت کنیم. به همین دلیل به تفکیک کشورها سعی می کنیم کافه های دنجی که ارزش وقت شما را داشته باشند معرفی کنیم:

کافه های دنج ایتالیا

ایتالیا معروف ترین کشور اروپا از نظر معماری، آثار باستانی و جاذبه هاست که به نوعی قلب اروپای کلاسیک به حساب می آید. کافه ها و رستوران های ایتالیا به خصوص در شهر میلان بسیار معروف اند که موارد دنج و ارزان آنها شامل:

کافه پاستیکریا مارکسی

معروف ترین کافه میلان که در مرکز شهر قرار دارد و می توان گفت شلوغ ترین کافه است، کافه پاستیکریا مارکسی است. این کافه در سال 1824 تاسیس شده است و سال هاست که به صورت درون خانوادگی اداره می شود. کاغذ دیواری های پسته ای و صندلی های مخملی این کافه ویژگی کلاسیک بودن را در کنار طراحی مدرن به تصویر می کشد. شایسته ذکر است که خوردنی های این کافه به خصوص بادام روکش دار از پرطرفدارترین خوراکی های ایتالیاست.

کافه کامپارینو گالریا

این کافه در لیست بهترین و دنج ترین کافه های ایتالیا قرار دارد که طراحی آن تنها زیبایی و کلاسیک بودن را به رخ مشتریان می کشد. این کافه به سرو نوشیدنی های شگفت انگیز و گروه آهنگساز ایتالیایی زنده خود معروف است. همچنین این کافه از ساعت 8 صبح تا نیمه شب در صندلی های بیرونی و درونی پذیرای شما خواهد بود و خوراکی های ارزان قیمت اما لذیذی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کافه رستوران پاوه میلانو

اگر می خواهید یک نوشیدنی گرم بخورید اما وقت خود را در یک کافه شیک و نوستالژیک بگذرانید، این کافه برای شما مناسب خواهد بود. علاوه بر این سر انواع غذاهای سرد و گرم در این کافه انجام می شود و شما می توانید غذاهای لذیذی را که توسط بهترین سرآشپزها تهیه شده در این کافه میل کنید.

کافه های دنج فرانسه

فرانسه معروف ترین کشور اروپا برای استفاده از کافه های دنج و ارزان قیمت است؛ به خصوص پاریس که فضای رمانتیک کافه ها و بوی قهوه خالص در تمام شهر حس می شود. قرن هاست که کافه های پاریس محل نشست و برخاست روشنفکران و افراد معروفی است که آثار آنها هنوز هم در کافه ها دیده می شود. شایسته ذکر است که کافه های فرانسه به شیرینی های خوشمزه معروفند. شما می توانید به یکی از کافه هایی که در ادامه معرفی می کنیم بروید، یک اسپرسو و شیرینی سفارش دهید و ساعت ها از کتاب خواندن یا صحبت کردن با مردم در این کافه ها لذت ببرید.

کافه دِفِلور

یکی از معروف ترین و قدیمی ترین کافه های پاریس، کافه دفلور (De Flore) است که حتی پابلو پیکاسو هم از آن دیدن کرده است. این کافه در حاشیه بلوار سنت ژرمن و خیابان سنت بنوا واقع شده و آدرس آن را از هر کسی بپرسید شما را راهنمایی می کند. طراحی این کافه هنوز به سبک کلاسیک و زیبای قدیمی باقی مانده و داشتن عکس از آن خالی از لطف نیست. بنابراین توصیه می کنیم اگر قصد دارید تور ارزان اروپا را تهیه کنید، حتما به این کافه هم سر بزنید.

کافه شکسپیر و کمپانی

یکی دیگر از کافه های معروف پاریس که به عنوان کافه کتاب نیز شناخته می شود، کافه شکسپیر و کمپانی است. اگر به آثار ادبی علاقه دارید، این کافه یکی از بهترین ها در دنیا است که امکان میل کردن خوراکی های خوشمزه را در کنار کتاب هایی با زبان های مختلف فراهم می کند.

کافه اودته

درست پشت کافه شکسپیر یک کافه معروف دیگر به نام اودِته واقع شده است که در اطراف آن خیابان های باریک و سنگفرش شده زیبا وجود دارد که یک فضای رومانتیک را فراهم می کند. این کافه به سرو شیرینی های خوشمزه فرانسوی به نام Choux شهرت دارد که میل کردن آن قطعا یکی از بهترین تجربه های عمرتان خواهد بود.

کافه های دنج اسپانیا

یکی دیگر از معروف ترین کشورهای اروپا که از نظر کافه ها و رستوران های دنج و ارزان قیمت معروف است، اسپانیا است. اسپانیا کشوری متفاوت تر است که کافه های آن رنگ و بوی شادتری داشته و می توان گفت طعم غذاهای آن لذیذتر و متنوع تر است. بنابراین برای گشت و گذار در اروپا، سر زدن به کافه های اسپانیا را نیز حتما توصیه می کنیم:

کافه رستوران آرزاک

کافه رستوران آرزاک که در یک محیط آرام واقع شده، توسط یک پدر و دختر ارائه می شود و یک منوی متنوع، متفاوت و بسیار لذیذ را در اختیار شما قرار می دهد. این رستوران در اسپانیا سنتی محسوب می شود و تمام مواد اولیه آن به صورت ارگانیک و تازه در اختیار آشپزها قرار می گیرد.

کافه آزورمندی

کافه آزورمندی در اسپانیا بسیار معروف است که در یک فضای سرسبز و زیبا ساخته شده و دیوارهای تمام شیشه ای آن امکان بهره مندی از مناظر را برای گردشگران فراهم می کند. مواد اولیه این رستوران کاملا ارگانیک بوده و شما می توانید غذاها و نوشیدنی هایی را در آن تجربه کنید که در هیچ جای دیگری تجربه نمی کنید.

کافه ال کانتو

یکی از کافه های کلاسیک و نوستالژیک اسپانیا که در آن می توانید از موسیقی زنده اسپانیایی و انواع رقص های بومی های اسپانیایی استفاده کنید، کافه ال کانتو است. این کافه در یک فضای پرشور و شگفت انگیز واقع شده که یک تجربه متفاوت را برای شما رقم می زند.

چطور از کافه های دنج اروپا استفاده کنیم؟

برای رفتن به کافه های دنج اروپا کافی است تور ارزان قیمت اروپا را تهیه کنید و بعد می توانید به هر کافه ای که دوسدارید سر بزنید. علاوه بر این بسیاری از این کافه ها در برنامه تور قرار می گیرد که شما می توانید به صورت دسته جمعی از آن ها استفاده کنید و اوقات خوشی را تجربه کنید.

1