19 آوریل 2024 - 12:12
رئیس اداره میراث فرهنگی نطنز خبر داد:

راه اندازی اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز

11 دسامبر 2022 - 08:00 dsfr.ir/vy7fg

راه اندازی اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز
natanzcth.ir
اپلیکیشن راهنمای جامع گردشگری نطنز

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت: اپلیکیشن جامع راهنمای گردشگری نطنز با تلاش مداوم این اداره راه اندازی شد.

به گزارش «دنیای سفر» حسین یزدانمهر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اپلیکیشن جامع راهنمای گردشگری نطنز، قابلیت دانلود از فضای مجازی و نصب بر روی گوشی تلفن همراه را دارد که با قابلیت موقعیت یابی در هر نقطه از کشور قابل استفاده است.

وی افزود: معرفی اعلام مراکز تفرجگاهی، معرفی جاذبه های تاریخی، جاذبه های طبیعی و گردشگری، معرفی هتل ها، اقامتگاه ها، معرفی اماکن مذهبی و زیارتگاه ها، امداد و نجات، جایگاه های سوخت و دیگر نقاط مهم شهرستان نطنز از ویژگی های این اپلیکیشن است.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت: همچنین تارنمای میراث فرهنگی نطنز نیز به آدرس www.natanzcth.ir نیز با هدف معرفی هر چه بهتر شهرستان نطنز کار خود را آغاز کرده است.

یزدانمهر تصریح کرد: در این تارنما همشهریان می توانند تصاویر و متن و فیلم های مرتبط با آثار میراث فرهنگی و طبیعی شهرستان نطنز را برای هم وطنان به اشتراک بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروزه بخش زیادی از مردم، زمان خود را در فضای مجازی سپری می کنند، می توان با بهره گیری از فضای مجازی برای جذب گردشگر گام برداشت.

1