26 آوریل 2024 - 00:31

5 مکان دیدنی تبریز که حتما باید ببینید

10 ژوئیه 2022 - 21:00 dsfr.ir/y32lo

5 مکان دیدنی تبریز که حتما باید ببینید
تیک بان
چگونه بلیط هواپیما تبریز بخریم؟

تبریز یکی از زیباترین شهرهای کشور است که هر ساله به خصوص در فصل تابستان مسافران زیادی دارد. به طوری که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما تبریز افزایش چشمگیری پیدا می کند.

در این مقاله قصد داریم تا چند مکان دیدنی تبریز را معرفی کنیم که حتما باید از آنها دیدن کنید. جاذبه های گردشگری معروفی که بسیار دیدنی هستند و سفر شما را به یادماندنی و جذاب می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا اگر قصد پرواز به تبریز را دارید، با بهترین مکان های دیدنی تبریز آشنا شوید.

خرید بلیط لحظه آخری تبریز

 ائل گلی؛ نگین گردشگری تبریز

ائل گلی یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری تبریز است که مسافران زیادی را به خود جذب می کند. این بنای تاریخی شبیه استخر بزرگ یا دریاچه ای است که برای آبیاری باغ های شرق تبریز در زمان آق قویونلوها ساخته شده و امروزه یکی از جاذبه های گردشگری غرب کشور محسوب می شود.

آب دریاچه در زمستان ها یخ می زند و منظره بی نظیری را پدید می آورد. وسط دریاچه عمارت ائل گلی را می بینید که به عنوان تفرجگاه قاجاریان استفاده می شد. منظره زیبا، آب و هوای مطبوع و گلهای اطراف دریاجه بسیار دیدنی هستند. افرادی که بلیط هواپیما تبریز را خریداری می کنند حتما از این بنای زیبا دیدن کنند. با رزرو هتل در مرکز شهر می توانید به ائل گلی دسترسی داشته باشید.

کوه های آلاداغ لار؛ رنگ های جادویی تبریز

کوه های آلاداغ لار در استان آذربایجان شرقی 25 کیلومتری شهر تبریز یکی از زیباترین مکان های دیدنی کشور است. کوه های این منطقه با رنگ های جادیی خود جلوه بی نظیری به طبیعت بخشیده است. افرادی که بلیط هواپیما تبریز را خریداری می کنند حتما از این پدیده طبیعی شگفت انگیز دیدن کنند. رنگ های قرمز، سبز، زرد و نارنجی این کوه ها از فشرده شدن مواد معدنی و ماسه سنگ ها به وجود آمده است.

نمونه مشابه این کوه ها را در کشورهای پرو و چین دیده می شود. کوه های آلاداغ لار شبیه کیکی رنگی جذابی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

با قدم زدن در اطراف این کوهها انگار بر روی مریخ راه می روید. چشمه های زیرزمینی زیادی در بین کوه ها دیده می شود.

چگونه بلیط هواپیما تبریز بخریم؟

مقبره الشعرای تبریز

اگر بلیط تهران تبریز را خریداری کنید، می توانید از مقبره الشعرای این شهر بازدید کنید. اینجا مجموعه ای از 400 آرامگاه شاعران و ادیبان است که معماری سنتی و مدرن آن بسیار تماشایی است. بنای یادبود مقبره الشهرا در سال ۱۳۶۷ افتتاح شد. این بنا 30 متری با طاق های در هم تنیده شده جالبی دارد که دیدن آنها سفری به یادماندنی از تبریز به شما هدیه می دهد. مسافران می توانند از فروشگاه های صنایع دستی و کتاب اینجا سوغاتی بخرند.

مسجد کبود تبریز

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری تبریز، مسجد کبود است که بسیار مشهور می باشد. مسجد کبود به سبک معماری اسلامی با کاشی کاری آبی در سطح بین المللی بسیار شناخته شده است.

مسجد شاه جهان و عمارت مظفریه نامهای دیگر مسجد کبود تبریز است که به دلیل آرامگاه سلطان جهانشاه در شبستان مسجد نامگذاری شده است. با این که مسجد بارها در طول تاریخ مرمت شده است اما همچنان زیبا و دیدنی است و مسافران خارجی با خرید بلیط لحظه آخری تبریز به این شهر سفر کرده و از آن دیدن می کنند.

بازار تبریز، جذاب ترین مکان دیدنی تبریز

اگر قصد سفر به تبریز را دارید، با خرید بلیط چارتر تبریز می توانید سفر ارزان و اقتصادی را تجربه کنید.

این بازار یکی از بزرگ ترین بازارهای سرپوشیده دنیا می باشد که در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است. گردشگران خارجی برای تماشای این بازار منحصر به فرد بلیط هواپیما تبریز را رزرو می کنند و با رزرو هتل تبریز در این شهر اقامت می کنند. بنابراین بازار بزرگ تبریز یکی از جذابیت های مشهور این شهر است.

گنبدهای بزرگ، تیمچه ها و حجره ها، سازه های آجری و طاق های وسیع از خصوصیات بازار تبریز است که آن را خاص و منحصر به فرد کرده است. قدمت این بازار به سده چهارم هجری برمی گردد. بازار تبریز هر روزه از صبح تا عصر باز است و مسافران می توانند سوغاتی های متنوعی همچون باقلوا، شیرینی نوقا، قرابیه، و ... خریداری کنند.

چگونه بلیط هواپیما تبریز بخریم؟

بعد از آشنایی با جاذبه های تبریز نوبت به خرید بلیط ارزان تبریز می رسد. امروزه خرید آنلاین بلیط هواپیما باعث شده تا مسافران به انواع مختلفی از بلیط هواپیما دسترسی داشته باشند. اما کدام سایت ارزان ترین بلیط هواپیما تبریز را ارائه می دهد؟

با توجه به تعداد بالای سایت های گردشگری بهتر است بلیط تبریز را از سایتی تهیه کنید که معتبر و مطمئن بوده و همچنین با ایرلاین های متعددی طرف قرارداد باشد. سامانه خرید بلیط هواپیما تیک بان یکی از بهترین سایت ها برای رزرو انواع بلیط سفر می باشد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تبریز را با قیمت مناسب دارید، به www.tikban.com مراجعه کنید و در قسمت بلیط هواپیما داخلی با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر بهترین پرواز تبریز را مشاهده و رزرو نمایید.

1