17 آوریل 2024 - 03:08

ایران از چشم جهانگردان موتورسوار ایتالیایی

13 ژوئن 2022 - 12:50 dsfr.ir/pg2y8

ایران از چشم جهانگردان موتورسوار ایتالیایی
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی
ایران از چشم جهانگردان موتورسوار ایتالیایی

گروهی از جهانگردان ایتالیایی موتورسوار در سفر به ایران، مشارکت زنان در امور اجتماعی، میهمان نوازی و مردم، آشنایی بیشتر جوانان با زبان های خارجی، وجود امنیت، امکانات و اقلیم متنوع در ایران را در خور توجه دانستند.

به گزارش «دنیای سفر»، این گروه شش نفره که با موتورسیکلت به ایران سفر کرده اند، در دیداری که با محمدحسین صوفی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی داشتند، تجربیات خود در این سفر را «جذاب» توصیف کردند و مشارکت زنان در امور اجتماعی، میهمان نوازی و مهربانی مردم، آشنایی بیشتر جوانان با زبان های خارجی، وجود امنیت، امکانات پیشرفته، اقلیم متنوع در نقاط مختلف کشور و آثار طبیعی، تاریخی و فرهنگی را از جمله نکات جذاب سفر خود به ایران برشمردند.

این موتورسواران ایتالیایی که برخی از آن ها چندمین بار است که به ایران سفر می کنند، خود را سفیر فرهنگی ایران دانستند که برای معرفی درست ایران به دیگر جهانگردان اقدام خواهند کرد.

بنا بر گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، محمد حسین صوفی نیز در این دیدار از تلاش کانون برای تسهیل بیشتر در تردد جهانگردانی که با موتورسیکلت وارد ایران می شوند و برگزاری رالی های بین المللی موتورسواری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی سخن گفت.

1