28 مارس 2024 - 21:42

عرضه اپلیکیشنی برای پرداخت های گردشگران خارجی

7 ژوئن 2022 - 15:50 dsfr.ir/9i5s3

عرضه اپلیکیشنی برای پرداخت های گردشگران خارجی
دنیای سفر
اپلیکیشن پرداخت های بانکی برای گردشگران خارجی

یکی از استارت آپ های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی موفق به طراحی و ارائه اپلیکیشنی برای تسهیل در خریدها و پرداخت های ارزی گردشگران خارجی در ایران شد.

به گزارش «دنیای سفر»، یاسر الخیرو، بنیانگذار این استارت آپ با بیان اینکه در حال حاضر ما دو اپلیکیشن برای ارائه خدمات به گردشگران خارجی ارائه دادیم، گفت: اولین اپلیکیشن، راهنمای ایران (ایران گاید) است که اپلیکیشنی کاملا رایگان برای کمک به شناخت ایران است و همچنین به دنبال ایجاد اولین شبکه اجتماعی عرب زبان برای معرفی ایران به گردشگران عرب هستیم. در این شبکه اجتماعی، گردشگران عرب تجربه خود از حضور در کشورمان را برای دیگران به اشتراک می گذارند.

الخیرو تصریح کرد: دومین اپلیکیشنی که محصول اصلی ماست و بیشتر تمرکزمان روی آن است، اپلیکیشن «TOMAN CASH» است. «TOMAN CASH» پلتفرمی برای پرداخت انواع هزینه های گردشگران خارجی است. این اپلیکیشن به گردشگران خارجی به ویژه گردشگران عرب زبان کمک می کند که قبل از سفر به ایران با شارژ آن بتوانند هزینه های خود را در داخل کشور پرداخت کنند.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، وی با اشاره به خدمات ارائه شده در اپلیکیشن "تومن کَش"، گفت: در حال حاضر ۹ سرویس اصلی در این اپلیکیشن ارائه می شود و به دنبال افزایش خدمات ارائه شده در این پلتفرم هستیم تا بتوانیم نیازهای کامل یک گردشگر در داخل ایران را برطرف کنیم تا گردشگر خارجی دچار هیچ مشکلی برای پرداخت های خود در داخل کشور نشود.

بنیانگذار این استارت آپ با بیان اینکه با استفاده از این اپلیکیشن، کار خرید و فروش راحت تر می شود، یادآور شد: گردشگر خارجی با یکی از بزرگترین مشکلات یعنی عدم درج قیمت و مشخص نبودن هزینه خدمات مواجه نخواهند شد، چرا که ما از طریق این نرم افزار، قیمت های واقعی را به آنها ارائه می دهیم.

1