20 آوریل 2024 - 04:57

افزایش زمان خدمات دهی کتابخانه مجلس

23 می 2022 - 13:50 dsfr.ir/2k9y6

افزایش زمان خدمات دهی کتابخانه مجلس
dlib.ical.ir
مرکز اسناد و کتابخانه مجلس شورای اسلامی (کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی)

معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس اعلام کرد: کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی روزهای پنج شنبه نیز پذیرای محققان و پژوهشگران خواهد بود.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، این مرکز از ابتدای خردادماه، در روزهای پنجشنبه نیز پذیرای پژوهشگران و محققان خواهد بود.

حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی، معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه مجلس ضمن اعلام افزایش ساعت کاری این مرکز، گفت: از ابتدای خردادماه، ساعت ارائه خدمات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ بعدازظهر است و پژوهشگران و مراجعان محترم می توانند با همراه داشتن کارت ملی خود، از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

او در ادامه افزود: مراجعه کنندگان محترم موزه نیز می توانند به صورت رایگان، هم به صورت فردی و هم گروهی از این مجموعه عظیم تاریخی بازدید کنند و پیشنهاد می شود گروه های گردشگری، مدارس و مجموعه های فرهنگی تربیتی کشور، قبل از برنامه ریزی جهت حضور، هماهنگی لازم با این موزه را به عمل آورند تا بتوانیم خدمات کامل شامل راهنمای گردشگری، ارائه فیلم معرفی موزه و امکان بازدید کامل از تمام بخش های موزه را ارائه کنیم.

معاون اشاعه اطلاعات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم با افزایش ساعات ارائه خدمات به پژوهشگران محترم و ارائه خدمات مجازی آنلاین به کلیه علاقه مندان، بتوانیم در ارتقای ارائه خدمات کتابداری گامی بلند برداریم.

1