18 آوریل 2024 - 22:44

ثبت نام آزمون جامع گردشگری تمدید شد

3 می 2022 - 00:10 dsfr.ir/xg16k

ثبت نام آزمون جامع گردشگری تمدید شد
ثبت نام آزمون جامع گردشگری تمدید شد
ثبت نام آزمون جامع گردشگری تمدید شد

مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری از تمدید ثبت‌نام در آزمون جامع سراسری گردشگری خبر داد. این آزمون قرار است جمعه ششم خردادماه برگزار شود.

به گزارش «دنیای سفر»، مهلت ثبت نام آزمون جامع سراسری گردشگری شنبه دهم اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسید که با توجه به تاخیر برخی استان‌ها در پیگیری پرونده‌های فراگیران و تایید تقاضای آن‌ها، مهلت این ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

زاهد شفیعی ـ مدیر کل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری ـ در بخشنامه‌ای که به استان‌ها و موسسات آموزشی فرستاده، تاکید کرده است پس از پایان زمان ثبت‌نام به هیچ درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برخی از فراگیران که برای آزمون‌های گردشگری ثبت‌نام کرده‌اند به ایسنا گفتند: با وجود آن‌که بیشتر از یک هفته تا ۱۰ روز از ثبت‌نام آن‌ها در سامانه آزمون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌گذرد، اما همچنان منتظر تایید استان مربوطه هستند و روند ثبت‌نامی آن‌ها با وجود به پایان رسیدن مهلت اولیه ثبت‌نام، هنوز تکمیل نشده است.

آزمون جامع گردشگری در هفت دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی، راهنمایان زمین‌گردشگری، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، کارشناس ارزیاب در طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری و مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری در روز ششم خردادماه ۱۴۰۱ به صورت مجزا و سراسری برگزار خواهد شد.

1