19 آوریل 2024 - 09:38

نمایشگاه گردشگری جهان اسلام در تهران برگزار می شود

29 آوریل 2022 - 17:50 dsfr.ir/y45v3

نمایشگاه گردشگری جهان اسلام در تهران برگزار می شود
ایرنا
نمایشگاه گردشگری جهان اسلام

نمایشگاه گردشگری جهان اسلام خردادماه امسال با معرفی دو شهر ایران به دلیل همزیستی مسالمت آمیز مسلمان ها و زرتشتی ها برگزار می شود.

به گزارش «دنیای سفر»، این نمایشگاه از هفدهم تا بیستم خردادماه امسال در محل نمایشگاه های شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد. این رویداد با حمایت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، کمیسیون ملی آیسسکو در ایران و همچنین سازمان توسعه تجارت کشور برگزار می شود.

آزاده مستعانی، دبیر اجرایی این نمایشگاه گفت که برای حضور نمایندگان و هیأت های تجاری کشورهای ترکیه، پاکستان، عراق، تاجیکستان و بعضی از کشورهای آفریقایی رایزنی های لازم نیز صورت گرفته است.

قرار است در نمایشگاه گردشگری جهان اسلام، «اردکان» و «شانلی اورفا» به دلیل همزیستی مسالمت آمیز مسلمان ها و زرتشتی ها به عنوان دو شهر دارای ظرفیت گردشگری معرفی شوند.

گردشگری زیارتی نیز یکی از بخش های مورد توجه این نمایشگاه محسوب می شود که به همین منظور، مراکز و دفاتر خدمات زیارتی به ویژه از خراسان رضوی در این رویداد حضور خواهند شد.

برگزاری جلسات B۲B، فوروم (Forum) و روز شهر، از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود تا با معرفی پدیده های گردشگری مذهبی کشور، بازاریابی مناسب هم صورت بگیرد و شرکت کنندگان بسته های مسافرتی تابستانه خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

1