24 آوریل 2024 - 15:01
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد:

آمادگی ۲۵۰۰ تخت درجه بندی شده برای پذیرش میهمانان نوروزی لرستان

10 مارس 2022 - 13:00 dsfr.ir/kt1yd

آمادگی ۲۵۰۰ تخت درجه بندی شده برای پذیرش میهمانان نوروزی لرستان
دریافتی
هتل جهانگردی خرم آباد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و #گردشگری لرستان گفت: ۲۵۰۰ تخت درجه بندی شده در هتل ها و مسافرخانه های #لرستان آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند.

به گزارش «دنیای سفر» سید امین قاسمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت اسکان مسافرین نوروزی به استان، اظهار کرد: در این راستا آموزش و پرورش به عنوان مسئول کمیته اسکان با ابلاغ معاونت هماهنگی اور عمرانی استان معرفی شد و قرار شد که برای اسکان ۱۰ هزار نفر از ظرفیت کلاس های آموزش و پرورش لرستان در ایام نوروز استفاده شود.

وی افزود: در کنار اسکان در مدارس استان، ۲۵۰۰ تخت درجه بندی شده در هتل ها و مسافرخانه های لرستان آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: همچنین هشت مورد بوم گردی را در سطح استان فعال هستند و برای ارائه خدمات به گردشگران آماده شده اند.

قاسمی بیان کرد: امسال تلاش می کنیم جلوی حضور گردشگر و اقامت آنها در پارک ها را خواهیم گرفت چراکه حضور و اقامت آنان سبب بروز بیماری کرونا خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین در حال آماده سازی سرویس های بهداشتی درون شهری و برون شهری و همچنین نمازخانه ها هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اضافه کرد: بر این اساس شهرداری در شهرها سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها را آماده می کند و در مسیر جاده ها واحدهای پذیرایی و اقامتی که زیر مجموعه میراث فرهنگی هستند تحت نظارت این سازمان بوده و موکب های خدمات رسان بین راهی زیر نظر راهداری بوده و در حال آماده سازی هستند. 

قاسمی گفت: آمادگی لازم را برای پذیرش گردشگر از ۲۵ اسفندماه در لرستان خواهیم داشت.

1