24 آوریل 2024 - 18:36
مدیرکل بازرسی استان تاکید کرد:

ساماندهی خیابان کنار قلعه فلک الافلاک برای ایام نوروز

6 مارس 2022 - 10:00 dsfr.ir/vt1i3

ساماندهی خیابان کنار قلعه فلک الافلاک برای ایام نوروز
آرش میرسپاسی
نمایی از قلعه فلک الافلاک خرم آباد

مدیرکل بازرسی #لرستان بر ساماندهی خیابان کنار قلعه فلک الافلاک برای پذیرش مسافران نوروزی در استان تاکید کرد.

به گزارش «دنیای سفر» دکتر سعید رازانی در جریان بازدید از محوطه قلعه فلک الافلاک و پاکسازی اطراف این بنای تاریخی به منظور استقبال از میهمانان نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال پس از گذشت دو سال از شیوع بیماری منحوس کرونا، قرار است براساس نظر ستاد ملی کرونا، مسافرین نوروزیبه سفر بروند که یکی از استان های مورد نظر میهمانان نوروزی لرستان است، بر این اساس قلعه فلک الافلاک یکی از بناهای مورد توجه آنان است که امروز بازدیدهایی در این قسمت با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، معاون مدیریت شهری شهرداری خرم اباد، شرکت آبفا و ... انجام و قسمت هایی که اشکالاتی داشت را به مدیران دستگاه های حاضر نشان دادیم تا نسبت به رفع این نقایص اقدام کنند.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری خرم آباد اضافه کرد: با دستور بنده بلافاصله عوامل شهرداری برای ساماندهی خیابان کنار قلعه کار خود را شروع کرد و این اشکالات را تا عصر مرتفع خواهد کرد.

مدیرکل بازرسی لرستان بیان کرد: قسمتی از زمین اطراف قلعه که به شرکت آبفا مرتبط است، کار آنها را ظرف چند روز آینده آغاز خواهند کرد.

رازانی بر ساماندهی پارکینگ ها و سرویس بهداشتی اطراف قلعه فلک الافلاک تاکید کرد و گفت: تلاش مان این است که بتوانیم فضایی مطلوب و مناسبی را در خیابان کنار قلعه فلک الافلاک برای حضور مسافرین نوروزی فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: انتظار داریم از رسانه ها، همانگونه که برای نشان دادن مشکلات و نواقص همکاری دارند زین پس نیز در محل هایی که قرار است گردشگران حضور پیدا کنند چنانچه موارد و نواقص وجود دارد آنها را منعکس و اعلام کنند تا این موضوعات پیگیری شود.

 مدیرکل بازرسی لرستان بیان کرد: باید همه تلاش کنیم و به صورت میدانی در محل مشکلات حضور پیدا کنیم و برآیند جلسات صرفا به یک نامه و مصوبه بر روی کاغذ ختم نشود.

رازانی با تاکید براینکه زیر پل گپ در کنار قلعه فلک الافلاک از وجود معتادین پاکسازی و محل تجمع معتادین در زیر و اطراف پل توسط شرکت آبفای استان بسته شود، گفت: مصوبات باید پیگیری و اجرایی شوند.

وی افزود: مدیرکل میراث پای کار است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه های زیربط اشکالات و نواقصی که در این محل و خیابان اطراف قلعه فلک الافلاک وجود دارد ظرف امروز و چند روز آینده مرتفع شود.

1