25 آوریل 2024 - 06:35
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد:

افتتاح گیت ورودی قلعه فلک الافلاک ظرف یکی دو هفته آینده

6 مارس 2022 - 09:10 dsfr.ir/gl58a

افتتاح گیت ورودی قلعه فلک الافلاک ظرف یکی دو هفته آینده
بهزاد سلاح ورزی

مدیرکل میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی #لرستان از افتتاح گیت ورودی قلعه فلک الافلاک ظرف یکی دو هفته آینده برای استفاده گردشگران و مسافران نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر» سید امین قاسمی در حاشیه جریان بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از محوطه و خیابان های اطراف قلعه فلک الافلاک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بر حسب دستور دکتر رازانی بازدیدی از مجموعه باغ گلستان، اراضی اطراف قلعه فلک الافلاک و پل گپ انجام شد.

وی ادامه داد: مدیرکل بازرسی لرستان به شهرداری و معاونت خدمات شهری شهرداری و آبفا دستور دادند تا کارهایی که باید در حوزه پل گپ و تنظیف و نظافت فضای سبز و فضای کنار مخزن آب شرب شهر به انجام برسند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: برای ساماندهی پارکینگ های اطراف قلعه فلک الافلاک دستورات لازم از سوی مدیرکل بازرسی لرستان به متولیان امر داده شد.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه در دو سال اخیر کف سازی همه محوطه باغ گلستان انجام و بازارچه صنایع دستی دائمی با مصالح سنتی ایجاد شده است، گفت: در این محوطه باغ ۱۴ کانال بخش عمده ای از آبدهی مخزن آب شرب شهر اضافه شده و فضای سبزی که ایجاد کردیم.

وی از افتتاح گیت ورودی قلعه فلک الافلاک ظرف یکی دو هفته آینده برای استفاده گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: امیدواریم مثل گذشته در مجموعه های تاریخی به ویژه قلعه فلک الافلاک شاهد توسعه و ایجاد زیرساخت مناسب برای گردشگران و ارائه خدمات مطلوب به این افراد باشیم.

1