17 آوریل 2024 - 19:30
معاون استاندار کرمانشاه:

دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد

8 فوریه 2022 - 10:30 dsfr.ir/g85xs

دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد
بهمن زارعی
تنبور نوازان در دالاهو

معاون اقتصادی استاندار #کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان #دالاهو در ساخت صنایع دستی، گفت: دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از خبرگزاری مهر، بهزاد باباخانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دالاهو، اظهار کرد: شهرستان دالاهو یکی از شهرستان هایی است که در حوزه صنعت نوپا است و باید به صورت ویژه حمایت شود و در این راستا باید زیرساخت شهرک صنعتی این شهرستان تقویت شود.

وی افزود: شهرستان دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد و ایجاد شهرک صنایع دستی در مکان مناسب از اولویت های شهرستان است و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی کرمانشاه، فرمانداری دالاهو و شرکت شهرک های صنعتی موظفند بازارچه تولید و عرضه صنایع دستی کرندغرب در یک مکان مناسب جانمایی کرده و برای احداث آن اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکل بیمه فعالان ساخت صنایع دستی، تصریح کرد: به زودی با توجه به اولویت نیازهای سازندگان صنایع دستی در این منطقه با مدیرکل تأمین اجتماعی برای حل این مشکل جلسه ای خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: دالاهو یکی از قطب های تولید صنایع دستی است و برای تقویت این ظرفیت و پتانسیل هر کمکی از دست ما بیاید انجام خواهیم داد.

1