25 آوریل 2024 - 21:12

قیمت جدید سفر سوریه اعلام شد

3 فوریه 2022 - 10:00 dsfr.ir/td6zr

قیمت جدید سفر سوریه اعلام شد
دریافتی
فرودگاه بین المللی مشهد

رییس سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه سفر زیارتی سوریه خبرداد. هزینه سفر پنج روزه قبلا از ۹ تا ۱۰ میلیون تومان بود که اینک، سفر هشت میلیون تومانی نیز عرضه شده است.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علیرضا رشیدیان در نشست شورای مدیران سازمان حج و زیارت با اشاره به پیش ثبت نام بیش از ۴۷۰۰ نفر برای سفر زیارتی سوریه در یک هفته گذشته، اظهار کرد: دست اندرکاران ذی ربط هرچه سریعتر اقدامات مربوط به هماهنگی و نام نویسی این متقاضیان را انجام می دهند تا امور اعزام توأم با عزت، کرامت، امنیت و سلامت متقاضیان سفر به سوریه و زیارت حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (س) انجام شود.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان این که در مدت راه اندازی سفرهای زیارتی سوریه دست اندرکاران تلاش خود را برای کاهش هزینه ها انجام داده اند، گفت: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته هزینه سفرهای چهار شب به رقم ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سه شب به هفت میلیون و ۹۶۲ هزار تومان کاهش یافته است، ضمن آن که بسته سفر هفت روزه به سوریه نیز درحال برنامه ریزی است.

او همچنین در شورای مدیران سازمان حج و زیارت برای برنامه ریزی سفرهای سوریه و عتبات عالیات در ماه های رجب و شعبان پیشنهادهایی را مطرح کرد و افزود: به زودی نام نویسی سفرهای نوروزی عتبات عالیات آغاز می شود که برنامه ریزی های لازم در دست انجام است.

رشیدیان درباره سفر به عتبات عالیات عراق در ماه رمضان، گفت: تمهیدات و بسته های سفری برای اقامت ۱۰ روزه زائران باید مورد توجه قرار گیرد تا زائران ضمن بهره مندی از فیوضات ماه رمضان، امکان زیارت عتبات مقدس را داشته باشند و بهره معنوی لازم از این فرصت را کسب کنند.

رییس سازمان حج و زیارت همچنین بر ضرورت ارائه خدمات درمانی و پزشکی مناسب به زائران عتبات عالیات تاکید کرد و هماهنگی بیشتر میان دست اندرکاران این حوزه را برای ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت خواستار شد.

1