18 آوریل 2024 - 16:37
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

مصوبه کف ۶۰۰ هزار تومانی قیمت بلیت هواپیما ملغی شد

18 ژانویه 2022 - 14:30 dsfr.ir/jx77x

مصوبه کف ۶۰۰ هزار تومانی قیمت بلیت هواپیما ملغی شد
دریافتی
مصوبه کف ۶۰۰ هزار تومانی قیمت بلیت هواپیما ملغی شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ملغی شدن مصوبه انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص تعیین کف نرخی بلیت هواپیما خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از هواپیمایی کشوری، مصوبه ابلاغی انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص تعیین کف نرخی بلیت هواپیما ملغی شد.

میراکبر رضوی افزود: در روزهای اخیر انجمن شرکت های هواپیمایی با ابلاغ صورتجلسه ای به شرکتهای هواپیمایی با تعیین کف نرخی، حداقل قیمت فروش بلیت در پروازهای داخلی را ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرده بود. با توجه به مغایرت صورتجلسه فوق با آخرین مصوبه شورای عالی هواپیمایی کشوری مبنی بر حذف کف نرخی از قیمت بلیت هواپیما، سازمان هواپیمایی کشوری موضوع فوق را پیگیری و براین اساس، انجمن شرکتهای هواپیمایی با ارسال نامه خطاب به مدیران عامل شرکتهای هواپیمایی مصوبه فوق را ملغی کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: تمامی شرکت های هواپیمایی موظف هستند ضمن حذف کف نرخی از قیمت بلیت و اعلام مراتب به تمامی کانالهای فروش وتوزیع خود، بلیت پروازهای داخلی را حداکثر تا سقف نرخی تعیین شده به تفکیک مسیرهای پروازی که در تارنمای انجمن شرکتهای هواپیمایی جهت اطلاع عموم منتشر شده است به فروش برسانند.

وی در پایان افزود: هیچکدام از شرکت های هواپیمایی مجاز به تعیین کف نرخی و یا فروش با قیمت بالاتر از نرخ اعلام شده نیستند و در صورت مشاهده تخطی از مراتب فوق، با متخلفان بر اساس قوانین و مقررات موضوعه برخورد خواهد شد.

1