29 مارس 2024 - 12:45

مرز مهران برای تردد زائران و گردشگران همچنان بسته است

11 ژانویه 2022 - 09:00 dsfr.ir/su282

مرز مهران برای تردد زائران و گردشگران همچنان بسته است
مشرق نیوز
کنترل مسافران در مرز مهران

روابط عمومی فرمانداری مهران اعلام کرد: طبق مصوبه چهارم دی ماه ستاد ملی کرونا ورود مسافران و زائران از مرز #مهران به داخل کشور فقط به روی گروه های تصویب شده در ستاد ملی #کرونا کشور باز است.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پیرو انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر تردد زائران عراقی در ایلام، روابط عمومی فرمانداری مهران اعلام کرد، مرز مهران برای تردد زائران و گردشگران همچنان بسته است.

فرمانداری مهران در جوابیه ای اعلام کرد: مرز مهران تنها به روی تجار، سرمایه گذاران و بازرگانان، طلاب حوزه های علوم دینی، دانشجویانی که در دانشگاه های ایران مشغول تحصیل هستند، افراد دارای نوبت پذیرش در مراکز درمانی ایران، افرادی که مراجعت گذرنامه از پلیس مهاجرت را دارند و همچنین افرادی که دارای اقامت در ایران بوده با رعایت الزامات بهداشتی باز است.

همچنین در ادامه این جوابیه به کنترل های بهداشتی اعم از تست های موجود و غربالگری در مرز مهران اشاره و تاکید شده. افرادی که از طریق مرز بین المللی مهران به ایران وارد می شوند در قالب گروه های مذکور بوده و در صورت مشاهده افراد مشکوک از ورود آنان به خاک ایران ممانعت و به کشور عراق عودت داده می شوند.

1