24 آوریل 2024 - 17:03

فاز اول پارک گردشگری فهرج به زودی به بهره برداری می رسد

10 ژانویه 2022 - 10:20 dsfr.ir/dp5wo

فاز اول پارک گردشگری فهرج به زودی به بهره برداری می رسد
حمید وحیدزاده
فاز اول پارک گردشگری فهرج به زودی به بهره برداری می رسد

مدیر میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج گفت: فاز اول پارک گردشگری شهرستان #فهرج با مساحت 4 هکتار به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش «دنیای سفر» و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج، حمید وحیدزاده اظهار کرد: این پارک گردشگری با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال توسط شهرداری فهرج و همکاری اداره کل میراث فرهنگی در نزدیکی ساختمان پایگاه جهانی لوت راه اندازی شده است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه ساخت فازهای بعدی این پارک در دست اقدام است افزود: به زودی بازارچه صنایع دستی و موزه بومی محلی این منطقه درحاشیه این پارک راه اندازی می شود که گردشگران و مردم این منطقه علاوه بر استفاده از فضای این پارک از بازارچه و موزه مذکور نیز دیدن کنند.

وحیدزاده بیان کرد: خوشبختانه مسئولان این شهرستان در حوزه صنعت گردشگری این شهرستان همکاری های خوبی با اداره کل میراث فرهنگی دارند و امیدواریم با تخصیص اعتبار از سوی فرمانداری این شهرستان بیش از گذشته بتوانیم در ایجاد زیرساخت های گردشگری این شهرستان موفق عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اغلب شهرهای مدرن و مشهور دنیا سعی کرده اند با تاسیس پارک های این چنینی بر جذابیت های توریستی شهر خود بیفزایند تا جایی که گاهی اوقات دیدار از یک پارک، موزه و یا اثری هنری در آن به دلیل اصلی سفر به یک شهر تبدیل می شود.

1