19 آوریل 2024 - 04:26

فراخوان مسابقه نویسندگی با محوریت گردشگری پایدار

5 ژانویه 2022 - 08:20 dsfr.ir/q834b

رئیس گروه مطالعات گردشگری دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری از برگزاری مسابقه نویسندگی برای جوانان با محوریت گردشگری پایدار با جایزه ۴۰۰ تا هزار یورویی خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد یزدی با اعلام این خبر گفت: بنا بر اعلام دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مسابقه رقابت نویسندگی برای جوانان در حوزه های اولویت دار آیورا ویژه گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال برگزار می شود.

یزدی افزود: با توجه به اینکه تمرکز نخستین دوره از مسابقه مورد نظر بر روی زباله های دریایی و ماهیگیری غیرقانونی است، علاقمندان به شرکت در مسابقه باید مقالات خود را در خصوص ارتباط گردشگری پایدار با دو موضوع یاد شده تهیه کنند.

رئیس گروه مطالعات گردشگری خاطرنشان کرد: براساس شرایط اعلام شده از سوی دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، مقالات باید به زبان انگلیسی و در ۲ تا ۴ هزار کلمه در فرمت Arial ۱۲ Narrow تهیه و حداکثر تا ۲۱ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به پست الکترونیک به نشانی iora.media@iora.int و hq@iora.int ارسال شوند.

به گفته یزدی و بنا بر اعلام دبیرخانه اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا) مقالات برتر در نشریه IRON Silver Jubilee Commemorative Magazine منشر و به سه نفر اول جوایز ۴۰۰، ۶۰۰ و ۱۰۰۰ یورویی تعلق خواهد گرفت. جهت اطلاعات بیشتر به سایت www.iora.int مراجعه شود.

1