28 مارس 2024 - 08:17

هیچ مجوزی برای برگزاری تور گردشگری در گیلان صادر نشده است

19 اوت 2021 - 00:50 dsfr.ir/v84em

هیچ مجوزی برای برگزاری تور گردشگری در گیلان صادر نشده است
pilahbaba.ir
اقامتگاه بومگردی پیله بابا

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان #گیلان گفت: هیچ مجوزی برای برگزاری تور #گردشگری در گیلان صادر نشده است.

معاون گردشگری گیلان گفت: با توجه به شرایط حاد استان و در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از زمان شروع پیک پنجم بیماری هیچ مجوزی از سوی این اداره کل صادر نشده و تلاش برای ممانعت از اجرای هرگونه حرکت جمعی تحت عنوان تور به شدت پیگیری و از برگزاری آن ها ممانعت می شود.

حمیدرضا آذرپور اظهار داشت: با شروع شیوع بیماری خوشبختانه مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان با این معاونت همکاری خوبی داشته و هر زمان که چرخه بیماری رو به افزایش گذاشت به صورت داوطلبانه برگزاری تور را لغو کرده اند.

معاون گردشگری گیلان گفت: متاسفانه، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ورود تورهای گردشگری با مجوز به گیلان در رسانه ها منتشر شد که ضمن تکذیب این اخبار تاکید می کنیم هیچ مجوزی از سوی این معاونت صادر نشده و در بررسی های بعمل آمده مشخص شده است گردانندگان تورهای یاد شده دارای هیچ گونه مجوزی از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نبودند و غالب آنان دارای مجوز از باشگاه های ورزشی هستند.

آذر پور با تاکید بر برخورد و جلوگیری از ورود تورهای غیرمجاز به استان، از سایر دستگاه های متولی خواست تا پایان شرایط حاد بیماری ضمن همکاری با این اداره کل به تشکیل تیم های نظارتی اقدام نمایند.

وی با قدردانی از زحمات کادر پرتلاش درمان که ایام سختی را سپری می کنند اظهار داشت: مهم ترین رسالت صنعت گردشگری استان حفظ سلامت آحاد جامعه است.

1