25 آوریل 2024 - 21:43

آغاز وبینارهای سمپوزیوم گردشگری از هفته آینده

17 اوت 2021 - 10:00 dsfr.ir/tr233

مرحله دوم #وبینارهای #سمپوزیوم ملی یکصد سال #گردشگری ایران از هفته آینده آغاز به کار می کند.

به گزارش  دنیای سفر، این سلسله وبینارهای پیش سمپوزیوم با عنوان هایی چون «سیر تاریخی هتل ها و مراکز اقامتی»، «سیر تاریخ خوراک، غذا، نوشیدنی و رستوران»، «نقش آموزش های مهارتی در توسعه گردشگری»، «سیر تاریخی گردشگری فرهنگی، زیارتی، ورزشی و طبیعتگردی» و «سیر تاریخی نوآوری در گردشگری» در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده توسط متخصصان، فعالان و استادان گردشگری برگزار خواهد شد.

در این وبینارها که شکلی کارگاهی دارد و به صورت مجازی برگزار می شود، روایتی متفاوت از خوراک، نوشیدنی و سیر تاریخی رستوران در ایران، اهمیت آموزش، مهارت افزایی و نوآوری ها در گردشگری و یکصد سال تنوع گردشگری و اقامتگاه در ایران مرور می شود.

سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران ۳۰  و ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ در محورهای حمل و نقل، مهمان نوازی، پذیرایی، غذا و نوشیدنی، جاذبه ها و مقاصد گردشگری، خدمات مسافرتی و دیگر محورهای کاربردی در گردشگری برگزار می شود.

محمدحسین ایمانی خوشخو، دبیر این سمپوزیوم تاکید کرده که نگاه اصلی این رویداد صرفا نظری و علمی نیست و موضوعات آن جنبه‌های کاربردی و عملیاتی دارد.

او یکی دیگر از دستاوردهای این سمپوزیوم را مکتوب کردن تجربه ها و تاریخ شفاهی گردشگری دانسته و آن را چراغ راهی برای دولت جدید دانسته است.

1