28 مارس 2024 - 18:33

معرفی محله های ارزان تهران برای اجاره خانه روزانه در تهران

14 ژوئیه 2021 - 14:30 dsfr.ir/kb2vd

اجاره خانه روزانه در تهران یکی از پیچیده ترین مشکلاتی است که ساکنین و مسافران این شهر با آن رو به رو می شوند.

اجاره خانه روزانه در تهران یکی از پیچیده ترین مشکلاتی است که ساکنین و مسافران این شهر با آن رو به رو می شوند. این شهر به قدری بزرگ است که انتخاب محلی مناسب از میان تمام محله های آن کار دشواری به نظر میرسد. برای اجاره خانه روزانه در تهران راه های بسیار زیادی وجود دارد. اما راحت ترین این راه ها استفاده از پلتفرم های اینترنتی برای پیدا کردن آپارتمان مناسب است. تمام محله های تهران از امکانات تقریبا برابری برخوردارند که شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید انتخاب کنید که در کدام یک از این مجله ها به دنبال اجاره خانه روزانه در تهران باشید.

در میان محله های تهران برخی از محله ها از قیمت های مناسب تری برخوردارند. هرچند که در تمام مناطق تهران در متراژهای متفاوت میتوان خانه هایی با قیمت مناسب پیدا کرد اما با این حال برخی محله ها قیمت های مناسب و ارزان تری دارند. از میان این محله ها می توان به محله های شرق و مرکز تهران اشاره کرد. در میان محله های تهران محله های مرکز تهران بسیار محبوبند چرا که دسترسی بسیار خوبی به سایر محله های تهران داشته و ار امکانات بسیار خوبی نیز بر خورداند. محله های مرکز تهران به تمام مراکز خرید خوب تهران و بیمارستان ها و مراکز آموزشی دسترسی بسیار خوبی دارند و همین مسئله باعث شده تا افراد بسیاری به فکر اجاره آپارتمان در مرکز تهران بیافتند. در سایت تهران مبله می توانید خانه هایی که در مرکز تهران وجود دارند را مشاهده کرده و اگر قصد اجاره خانه روزانه در تهران را دارید با بررسی خانه های تهران مبله بهترین آنهارا انتخاب کنید.

یکی دیگر از مناطق خوب تهران که در آنها میتوانید خانه های بسیار با کیفیت با قیمت مناسب پیدا کنید شرق تهران است. شرق تهران یکی از سرسبز ترین و محبوب ترین محله های شهر تهران می باشد. در واقع این بخش از پایتخت، عموما دارای بافت مسکونی می باشد اما برخی از جاذبه های گردشگری ای که در این بخش وجود دارد در دنیا شهرت بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال، پارک جنگلی سرخه حصار یکی از قدیمی ترین پارک جنگلی های این شهر است که یادگاری از چند صد سال پیش است. این پارک جنگلی با قرار داشتن در شرق شهر تهران، این امکان را به مسافران و گردشگران می دهد تا با یکی از زیبا ترین و محبوب ترین حیات وحش های پایتخت آشنا شوند و از آن دیدن کنند. تهران مبله خانه ها و آپارتمان های متعددی در شرق تهران برای اجاره ماهانه و روزانه ارائه می دهد.

این خانه ها از امکانات کاملی نظیر آسانسور، پارکینگ و نگهبان 24 ساعته برخوردارند. به علاوه همه ی خانه های تهران مبله فول فرنیش هستند. به این معنی که تمامی این واحد های مبله دارای لوازم و تجهیزات کامل نظیر سرویس کامل غذا خوری و همچنین امکانات کامل برای آَشپزی، یخچال، ماکروفر، اجاق گاز، سرویس کامل خواب، سرویس بهداشتی فرنگی، میز نهار خوری، ست کامل مبلمان، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال و ... می باشد. از جمله خانه های شرق تهران می توان به آپارتمان مبله تهرانپارس اشاره کرد. تهرانپارس یکی از محله های بسیار خوب شرق پایتخت است که از نظر امکانات رفاهی بسیار مناسب است. آپارتمان مبله تهرانپارس دسترسی آسان به اتوبان های مهم شهر و همچنین سایر نقاط تهران دارد. در حقیقت این آپارتمان از شمال و شرق با اتوبان شهید زین الدین، از غرب با بزرگراه شهید باقری و از جنوب با اتوبان شهید رسالت همسایگی دارد.

درست است که قیمت خانه ها در مرکز و شرق تهران از سایر نقاط آن مناسب تر است. اما در دیگر مناطق تهران نیز میتوان در برخی از محله ها آپارتمانهایی با قیمت بسیار مناسب پیدا کرد. به عنوان مثال در غرب تهران و در منطقه شاهین جنوبی آپارتمان های نوساز و بسیار خوبی با قیمت بسیار مناسب وجود دارد که قیمت بیشتر آن ها با قیمت آپارتمان در مرکز و شرق تهران برابری می کند. با اجاره این آپارتمان ها از سایت تهران مبله هم می توانید ساکن غرب تهران باشید و هم هزینه کمی برای اجاره خانه پرداخت کنید. آپارتمان مبله شاهین دارای دو اتاق خواب بوده و امکانات بسیار زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به ست کامل مبلمان راحتی، تلویزیون ال سی دی به همراه گیرنده دیجیتال، میز نهار خوری، سرویس کامل خواب، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، و ... اشاره کرد. آپارتمان مبله شاهین جنوبی علاوه بر امکانات معمول آپارتمان های مبله دارای پارکینگ و یک نگهبان 24 ساعته نیز می باشد. این آپارتمان برای آسایش و رفاه شما در طول اقامت تان به طور 24 ساعته نگهبانی می شود تا تجربه خوبی از اقامت در آپارتمان های تهران مبله داشته باشید.

قوانین اجاره آپارتمان در تهران؟

اجاره خانه روزانه در تهران مانند هر کار دیگری ادارای قوانین خاص خودش است که با اظلاع داشت از آنها می توانید بهترین انتخاب را برای داشتن اقامتی راحت و آسان داشته باشید. تهران مبله در ادامه به برخی از این قوانین اشاره می کند تا بتوانید با چشم باز به انتخاب آپارتمان مورد نظرتان بپردازید. برای اجاره خانه مبله در تهران و یا در هر شهر دیگری نیاز دارید از قوانین اجاره ی این خانه ها آگاه باشید که این مطالب کمک تان می کند.

  1. همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.
  2. مالک موظف است آپارتمان را به صورت تمیز و ضدعفونی شده به مستاجر تحویل دهد و مستاجر نیز موظف است واحد را در همان حالتی که بود و بدون آسیب دیدگی وسایل به مالک تحویل دهد و در غیر این صورت خسارت بپردازد.
  3. مالک موظف است از تمام نهاد های مربوطه مجوز اجاره موقت خانه را کسب کرده باشد.
  4. مالک پس از اجاره واحد خود اجازه ورود به ملک را ندارد.

1