17 آوریل 2024 - 04:43

برگزاری مسابقه عکاسی «سمنان را باید دید»

6 ژوئیه 2020 - 13:30 dsfr.ir/2c81z

برگزاری مسابقه عکاسی سمنان را باید دید

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: «برگزاری مسابقه عکاسی "سمنان را باید دید" به ابتکار روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان آغاز شد.»

مهدی جمال روز یکشنبه 15 تیر ماه با اعلام این خبر افزود: «از تمامی علاقمندان به معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان دعوت می شود، مجموعه عکس های خود را به پست الکترونیک این اداره کل به نشانی mirassemnan@gmail.com ارسال کنند.»

عکس های برگزیده با نام عکاس در خبرگزاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نشانی www.chtn.ir، پایگاه اینترنتی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان به نشانی www.mirassemnan.ir و شبکه های مجازی زیر نظر اداره کل، با هدف معرفی هر چه بیشتر استان سمنان بارگذاری می شود.

افرادی که تمایل دارند مجموعه عکس های آنها در خبرگزاری میراث آریا بارگذاری شود، باید حداقل ۲۰ عکس افقی از یک جاذبه در کیفیت بالا برای واحد روابط عمومی اداره کل ارسال کنند.

پایان هر ماه به عکس های برگزیده جوایز نفیسی توسط اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان اهدا می شود. عکس ها بدون ویرایش و افکت گذاری، به صورت افقی، با کیفیت اصلی و با فرمت jpg ارسال شوند.

جمال افزود: «عکاسان به همراه عکس ها، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را ارسال کنند و برای عکس خود توضیحی بنویسند تا مکان برای بینندگان مشخص باشد.»

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1