28 مارس 2024 - 16:29
ولی تیموری، معاون گردشگری:

قول بسته تشویقی سفر را گرفته ام

13 می 2020 - 19:40 dsfr.ir/9f1wa

قول بسته تشویقی سفر را گرفته ام
fardanews.com
سفر خانوادگی

معاون گردشگری گفت: قول اختصاص یک خط اعتباری برای سفر خانواده ها بعد از کرونا را از معاون اقتصادی رییس جمهور گرفته ام

به دنبال لغو سفرها در تعطیلات نوروز با شیوع ویروس کرونا، بسته تشویقی سفر به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد شد که تداوم ابتلا در ایران، نتیجه آن را فعلا مسکوت نگه داشته است. وزارت بهداشت همچنان نسبت به راه افتادن موج سفر بعد از سه ماه محدودیت، نگران است. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مرحله که برخی محدودیت ها برطرف شده، طرح سفر هوشمند را با تاکید بر سفرهای ضروری و تجاری، به جریان انداخته است، هرچند که سفرها به شکل گروهی و خانوادگی پس از رفع محدودیت تردد بین استانی، تا حدی راه افتاده است.

ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه هم اندیشی با فعالان بخش خصوصی که سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار شد، درباره بسته تشویقی سفر که یکی از راه حل های جبران بخشی از خسارات تاسیسات گردشگری نیز محسوب می شود، گفت: دنبال این بسته تشویقی هستم و به شکل شفاهی از دکتر نهاوندیان، معاون اقتصادی رییس جمهور قول گرفتیم تا یک خط اعتباری سفر بعد از کرونا در اختیار خانواده ها قرار دهند.

او در عین حال یادآور شد: این بسته تشویقی هنوز مصوب نشده است. اما به محض فروکش کردن تب کرونا تلاش می کنیم این خط اعتباری سفر به خانواده ها اختصاص یابد تا به صورت غیرمستقیم از فعالان گردشگری حمایت شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1