28 مارس 2024 - 22:11

معرفی برترین اپلیکیشن های تماشای فیلم در سفر

5 می 2020 - 11:50 dsfr.ir/gz9sl

تماشای فیلم در سفر

بدون شک سفر کردن یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست که میتواند روزها و سالها فردی را به خود مشغول دارد. کم نیستنند افرادی که دائما در حال سفر کردن هستند و هیچوقت هم از این کار خسته نمیشوند.

اما سفر هرچقدر هم لذت بخش باشد باز هم وقت هایی را در طول روز دارید که نمیدانید با آنها چه کنید. اگر چه در بیشتر راهنماهای سفر به اختصاص دادن این وقت ها به کتابخوانی اشاره شده اما واقعیت چیز دیگریست و بیشتر افراد ترجیح می دهند وقتشان را با دیدن یک فیلم سپری کنند تا اینکه کتاب بخوانند! با وجود اینکه این مقاله به معرفی اپلیکیشن های تماشای فیلم در سفر میپردازد ما نیز همچنان کتابخوانی را توصیه میکنیم.

اپلیکیشن (Sony Crackle)
یکی از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم در سفر که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، اپلیکیشن سونی کراکل نام دارد. این اپلیکیشن که لیست بسیار طولانی از انواع فیلم ها را همراه با توضیحاتی در اختیار شما قرار می دهد، بر روی انواع دستگاه های اندروید و آی اواس کار کرده و استفاده از آن بسیار آسان است. شاید تنها ایرادی که بتوان از اپلیکیشن سونی کراکل گرفت این است که هنگام پخش تمامی فیلم ها باید آگهی ببینیم.

اپلیکیشن (Tubi)
کیفیت بالای اکثر فیلم ها و قیمت رایگان آنها به همراه برخورداری از جدیدترین و مشهورترین فیلم های جهان باعث شده که از نظر خیلی ها، اپلیکیشن توبی جزو بهترین اپلیکیش ها برای تماشای فیلم در سفر باشد. شما بعد از نصب این اپلیکیشن می توانید یا در آن عضو شوید و یا به صورت مهمان به تماشای فیلم های آن بپردازید. البته مشکل تماشای آگهی وسط فیلم ها در اپلیکیشن توبی هم پابرجاست.

اپلیکیشن (Vudu)
در اپلیکیشن وودو می توانید انواع فیلم ها را بخرید و با کیفیت بالایی آنها را تماشا کنید اما اگر مشکلی با پخش آگهی در وسط فیلم نداشتید، امکان تماشای رایگان هم خواهید داشت. این اپلیکیشن در اغلب موارد بسیار سریع تر از سایر اپلیکیشن ها فیلم ها را به لیست خود اضافه می کند. مزیت دیگر وودو که باعث شده نامش در لیست بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم در سفر قرار بگیرد، امکان نصب آن به انواع دستگاه های اندروید، آیفون و آی پد است.

اپلیکیشن (Popcornflix)
اگر از ما بخواهید که از بین بهترین اپلیکیشن ها فقط سه مورد را برایتان نام ببریم، قطعا یکی از آنها اپلیکیشن پاپ کورن فلیکس خواهد بود. دسترسی آسان و رایگان به فیلم های روز، کوتاه بودن آگهی های تبلیغاتی، داشتن رنج گسترده ای از فیلم های پرطرفدار و جدا بودن برنامه های تلویزیونی از فیلم های سینمایی جزو مزایای این اپلیکیشن هستند.

اپلیکیشن (SnagFilms)
طرفداران فیلم های قدیمی و کلاسیک حتما باید به سراغ اپلیکیشن اسنگ فیلمز بروند. یکی از بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم در سفر که بر روی اکثر دستگاه های تلفن همراه نصب شده و فیلم های جذابی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. کیفیت بسیار بالای برخی فیلم ها، پایین بودن تعداد آگهی های تبلیغاتی و دسته بندی ژانرهای مختلف فیلم را می توان جزو بهترین مزیت های اپلیکیشن اسنگ فیلمز دانست.

برای تهیه این مقاله از نوشته ای که در وبسایت سفرستان منتشر شده کمک گرفته شده است. میتوانید با تعداد بیشتری از اپلیکیشن های تماشای فیلم را در این وبسایت آشنا شوید.

1