25 آوریل 2024 - 03:18

تور کیش

15 مارس 2020 - 17:00 dsfr.ir/ev56e

تور کیش

کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است و از نظر امکانات تفریحی و امکانات رفاهی با هیچ کدام از جزایر دیگر ایران قابل مقایسه نیست.

به هر حال مشخص است که جزیره ای که اولین هتل دریایی ایران، اولین هتل 7 ستاره ایران و اولین پارک آبی روباز ایران را در خود جای داده است، جزیره بسیار خاص و منحصر به فردی است. با این حساب واقعا حیف است که شما به عنوان یک ایرانی فرصت تفریح در این جزیره زیبای ایران را از دست بدهید! جالب است که بدانید جزیره کیش در گذشته با نام جزیره قیس شناخته می شده و در آن زمان تحت سلطه هخامنشیان بوده است و از نظر تاریخی نیز جزیره ارزشمندی است. از این گذشته، جزیره کیش طبیعت بسیار زیبایی هم دارد و سواحل بسیار جذاب و شگفت انگیزی را در خود جای داده است و انواع و اقسام امکانات تفریحی در آن تعبیه شده است. به همین خاطر هم هست که سالانه حدود 1 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری کیش دیدن می کنند. اگر شما هم می خواهید امسال یکی از این 1 میلیون نفر باشید، با ما همراه باشید. چراکه پیشنهادات خیلی خوبی برای شما برای سفر به کیش داریم و قرار است که اطلاعات خیلی خوبی درباره تور کیش به شما بدهیم!

حقایق جالب درباره کیش در تور کیش

همان طور که گفته شد، جزیره کیش یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران است و خیلی از اولین های ایران در آن رقم خورده است. برای مثال اولین هتل دریایی ایران در جزیره کیش واقع شده است. این هتل که با نام هتل دریایی ترنج کیش شناخته می شود، یکی از بهترین و خاص ترین هتل های کیش است. این هتل 102 سوئیت جذاب دارد که روی آب دریا ساخته شده اند و اقامت در آن ها تجربه بسیار منحصر به فردی است.

از این گذشته، یک پروژه جذاب و متفاوت در کیش کلنگ خورده است که خیلی از مردم ایران از آن بی خبر هستند. این پروژه مربوط به ساخت اولین هتل 7 ستاره ایران در کیش می شود. قرار است که هتل طلایی کیش 1000 اتاق داشته باشد و انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در خود جای دهد. نکته جالبی که باید درباره این هتل در کیش به شما بگوییم، این است که حدود 400 میلیارد تومان برای ساخت آن در جزیره کیش سرمایه گذاری شده است و حساب کارش از همه هتل های ایران جداست!

اولین پارک آبی روباز ایران در تور کیش

اولین پارک آبی روباز ایران نیز در جزیره کیش ساخته شده است. پارک آبی اوشن کیش به عنوان یکی از خاص ترین اماکن تفریحی کیش، پارکی است که با یک تم خاص طراحی و ساخته شده است و سرسره های آبی و امکانات تفریحی متعددی در آن تعبیه شده است.

بهترین هتل های کیش در تور کیش

شما برای اقامت در جزیره کیش انتخاب های متعددی پیش رو دارید. در جزیره کیش هتل ها، ویلاها و هتل آپارتمان های متعددی وجود دارد که شما می توانید در هر کدام از آن ها اقامت کنید. اگر به دنبال سفر ارزان به کیش با تور ارزان کیش هستید، بهتر است که اقامت در هتل های 3 ستاره ای مثل هتل تماشا کیش، هتل ستاره طلایی کیش، گرند هتل کیش و هتل لوتوس کیش را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید که یک سفر لوکس به کیش را تجربه کنید، بهتر است که به دنبال رزرو بهترین هتل های کیش مثل هتل ترنج کیش (اولین هتل دریایی ایران) باشید و یکی از واحدهای اقامتی روی آب آن را برای اقامت خود رزرو کنید. همچنین می توانید هتل داریوش کیش، هتل شایان کیش و یا هتل پارمیس کیش را در تور کیش برای خود رزرو کنید و شرایط تجربه یک تعطیلات لوکس را در جزیره زیبای کیش برای خودتان فراهم کنید.

بهترین رستوران های کیش در تور کیش

از بهترین و خوشمزه ترین غذاهای کیش می توان به غذاهای دریایی و غذاهای محلی مثل سمک مشوی، مرقوق، محمر، مضروبه و مجبوس پلو اشاره کرد. در مورد بهترین رستوران های کیش هم باید به شما بگوییم که رستوران هایی مثل کوه نور، پدیده، عمو اکبر، رویال استار، میر مهنا، توتی فروتی و رستوران شب های کیش در جزیره کیش حرف اول را می زنند. در میان رستوران های فست فودی کیش نیز فست فود سوپر استار بهترین رستوران کیش به حساب می آید. اگر هم اهل کافه گردی هستید، بهتر است که کافی شاپ هایی مثل کافی شاپ امیر چاکلت کیش، کافه کاکتوس، می کافه و کافه میلاژ کیش را به شما معرفی کنیم.

بهترین سوغاتی های کیش در تور کیش

تقریبا می توان گفت که هر شهری در ایران سوغاتی های خاص خودش را دارد. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست و سوغاتی های معروفی مثل ماهی جنوب، غذاهای دریایی، شکلات و قهوه دارد. خوشبختانه باید بگوییم که در کیش مراکز خرید متعددی ساخته شده است که یکی از دیگری بهتر هستند و همگی هم در نزدیک یکدیگر واقع شده اند. با این حساب شما به راحتی می توانید در تور کیش بدون اتلاف وقت از بهترین مراکز خرید کیش دیدن کنید. مرکز خرید پردیس 1 کیش، مرکز خرید پردیس 2 کیش، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید زیتون کیش و مرکز خرید پانیذ کیش از بهترین مراکز خرید کیش هستند و بازدید از آن ها به هر کسی که قصد سفر به کیش را دارد، توصیه می شود.

بهترین جاذبه های گردشگری کیش

در جزیره کیش جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی متعددی وجود دارد و شما می توانید بنا بر سبک و سلیقه ای که دارید، یک سری از آن ها را برای بازدید در تور کیش انتخاب کنید.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

 در جزیره کیش یک شهر زیرزمینی تاریخی به نام شهر زیرزمینی کاریز کیش وجود دارد که در اصل یک قنات تاریخی بوده است. سقف شهر زیرزمینی کاریز کیش پر از فسیل های مرجانی است که قدمتشان به میلیون ها سال قبل بر می گردد. با این حساب مشخص است که چرا همه توریستان از شهر زیرزمینی کاریز کیش تعریف می کنند و تا این اندازه از بازدید از آن در تور کیش استقبال می کنند.

شهر باستانی حریره کیش

از این گذشته یک شهر باستانی به نام شهر باستانی حریره در جزیره کیش وجود دارد که قدمتش به قرن 8 میلادی می رسد. بازدید از این شهر عموما به کسانی توصیه می شود که اهل تاریخ و تاریخ شناسی هستند و برایشان جالب است که جزیره کیش در دوران ساسانیان چه حال و هوایی داشته است.

درخت سبز کیش

یک درخت معروف نیز در جزیره کیش وجود دارد که با نام درخت سبز کیش شناخته می شود و این طور می گویند که این درخت قدیمی ترین درخت ایران است. این درخت تنومند حدودا 500 تا 600 سال عمر دارد و نکته جالب در مورد آن، این است که مردم کیش و یک سری از توریستان و مسافران آن را مقدس به حساب می آورند و به شاخه های آن پارچه آویزان می کنند تا به اصطلاح حاجت بگیرند.

کشتی یونانی کیش

این کشتی یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش است. این کشتی در سال 1966 میلادی در حاشیه جزیره کیش به گل نشسته است و از آن موقع تا کنون در جزیره کیش پابرجا مانده است و امروزه خیلی از توریستان و مسافران برای عکاسی و دیدن چشم انداز رومانتیک آن در هنگام غروب آفتاب از آن بازدید می کنند.

پارک های آبی جزیره کیش

پارک آبی اوشن کیش، پارک بادی کیش ویبیت مارینا، پارک دلفین کیش، پارک پرندگان کیش و کلاب های ورزش های آبی کیش نیز از جالب ترین اماکن تفریحی کیش به حساب می آیند. یکی از مواردی که همیشه باعث سرگرمی توریستان در تور کیش می شود این است که در کلاب های ورزش های آبی کیش که در حاشیه سواحل کیش واقع شده اند و انواع و اقسام امکانات تفریحی در آنها تعبیه شده است تفریح کنند و ورزش های آبی متنوعی مانند اسکی روی آب، غواصی، جت اسکی و پاراسیلینگ را تجربه کنند. جالب است که بدانید در جزیره کیش یک پلاژ بانوان نیز وجود دارد که خانم ها نیز می توانند در آن شنا کنند و آفتاب بگیرند و بدین شکل یک تعطیلات ساحلی جذاب و به یادماندنی را در تور ارزان کیش تجربه کنند.

معرفی آژانس هواپیمایی زیما سفر پارس مجری مستقیم تور کیش و تورهای خارجی

از آژانس های هواپیمایی مورد تایید سازمان گردشگری در منطقه میرداماد می توان به آژانس هواپیمایی زیما سفر پارس اشاره داشت. خدماتی نظیر خرید بلیط کیش و تورهای داخلی و تورهای خارجی هوایی و زمینی با بهترین کیفیت و خدمات تنها بخشی از خدمات گسترده این آژانس میباشد. آژانس هواپیمایی زیما سفر پارس مجری مستقیم تور کیش است که بصورت کاملا تخصصی و با پایین ترین قیمت و با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای در خدمت مسافران گرانقدر خود میباشد. اگر در بین لیست آژانس های هواپیمایی معتبر در تهران جستجو کنیم و اصلی ترین و بهترین آنها را از نظر کیفیت خدمات و مشتری مداری و رضایت مسافران بررسی کنید بدون شک آژانس هواپیمایی زیما سفر پارس در بالای این لیست قرار می گیرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « زیما سفر پارس » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1