13 آوریل 2024 - 01:28

جزئیات بازگشت ۱۵۰۰ مسافر ایرانی از شارجه

8 مارس 2020 - 17:00 dsfr.ir/6d81c

جزئیات بازگشت ۱۵۰۰ مسافر ایرانی از شارجه
setarehvanak.com
شارجه

معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که طی هفته گذشته با انجام چهار سفر دریایی حدود ۱۵۰۰ مسافر ایرانی را از بندر شارجه به بندرعباس جابجا کردیم و تا زمانی که مسافران ایرانی در امارات باشند این سفرها ادامه دارد.

در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، بسیاری از کشورها مرز خود را تا اطلاع ثانوی و زمانی که این ویروس کنترل شود، بستند. اما رایزنی ها برای بازگرداندن مسافران ایرانی در کشورهای مختلف ادامه دارد که یکی از این کشورها امارات است.

حسین عباس نژاد - معاون مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، درباره جزئیات بازگرداندن ایرانی ها از بندر شارجه گفت: طی هفته گذشته دو کشتی ثانی و والفجر چهار سفر دریایی به مقصد بندر شارجه امارات انجام دادند و مجموعا حدود ۱۵۰۰ مسافر ایرانی را به کشور بازگرداندند.

وی افزود: کشتی ثانی در دو سفر خود حدود ۹۰۰ مسافر ایرانی و کشتی والفجر در دو سفر دیگر حدود ۶۰۰ نفر مسافر ایرانی را به کشور بازگرداند و تمام تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این راستا انجام شده است.

عباس نژاد تاکید کرد: تا زمانی که مسافران ایرانی در امارات حضور داشته باشند می توانند از این طریق به کشور بازگردند و این سفرهای دریایی تا آن موقع ادامه خواهد داشت و در این راستا سه شنبه هفته جاری اگر مسافران ایرانی در امارات حضور داشته باشند، سفر کشتی های مذکور ادامه خواهد داشت که البته به صورت مجزا و جداگانه این سفرها انجام می شود و برنامه ریزی این سفرها به گونه ای خواهد بود که هر دو کشتی به طور همزمان در بندر شارجه مسافر سوار نکنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1