28 مارس 2024 - 19:39

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران

12 فوریه 2020 - 09:30 dsfr.ir/um3sp

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران

شرکت انیاک جی دی اس با فناوری های نوین به استقبال سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری می رود.

گروه شرکت‌های انیاک در ادامه حضور پررنگ خود در چهلمین نمایشگاه فیتور2020 اسپانیا در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، بزرگترین رویداد گردشگری کشور نیز حضور خواهد داشت.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با هدف آشنایی و ارائه امکانات و نوآوری ها و ظرفیت‌های کشور در زمینه‌های مختلف سفر و گردشگری، ترغیب و تشویق افراد و شرکت‌های دولتی و خصوصی، متخصصان و متولیان امر به فعالیت و مساعدت در رشد و گسترش صنعت توریسم و شناسایی موانع و نقاط ضعف این حوزه و رفع آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در تاریخ 23 الی 26 بهمن برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، شرکت دانش بنیان EniacGDS از زیر مجموعه گروه شرکت های انیاک ، فعال در زمینه‌های فناورانه گردشگری، محصولات و نوآوری‌های خود از جمله GDS را به عنوان هسته اتصال توزیع و مدیریت محصولات گردشگری داخلی و خارجی معرفی می‌کند. انیاک جی دی اس با سرمایه گذاری در حوزه اتصال و ارتباط با زیرساخت‌های فروش آنلاین جهانی در صنعت گردشگری کشور، بستر مدیریت و توزیع محصولات گردشگری در سراسر جهان را فراهم می کند. از ویژگی‌های پلتفرم EniacGDS می‌توان به امکان دسترسی به بیش از 600 هزار هتل در همه نقاط جهان و کل خطوط هوایی داخلی و بیش از 400 ایرلاین خارجی اشاره کرد.

از دیگر تلاش‌های شرکت دانش بنیان EniacGDS، می‌توان به توجه و تاکید بر رشد دانش و توانمندسازی فعالان حوزه سفر و گردشگری اشاره کرد. در حاشیه نمایشگاه ،شرکت انیاک جی دی اس از برجسته ترین اساتید بازاریابی دیجیتال و سئو و موضوعات تخصصی گردشگری: آقایان دکتر حسین بهزاد عباسی، دکتر حسین خائف و بابک بنیادی دعوت کرده است که طبق برنامه زمانی مشخص شده، سمینارهای رایگان در حوزه اهمیت بازاریابی دیجیتال در گردشگری نوین، سئو در گردشگری، چالش های مالیاتی، بیمه و مقررات گردشگری‌، ضرورت اتصال آژانس‌ها از طریق GDS را تدریس خواهند کرد.

همه این تلاش‌ها در مسیر توسعه بسترهای آنلاین عرضه محصولات سفر و توریسم و بالندگی فعالان گردشگری از جمله شرکای تجاری، برگزار کنندگان تور، آژانس‌های مسافرتی و وب سایت‌های گردشگری و هتلداری است که در نهایت به رشد سطح خدمات آنلاین و آفلاین گردشگری، توزیع یکپارچه سرویس های گردشگری میان سرویس دهندگان و سرویس گیرندگان، مقابله با انحصارگرایی، افزایش بازار فروش، افزایش سهم این صنعت در رشد سرانه ملی و رونق صنعت سفر و گردشگری و داشتن نگاه ملی منجر خواهند شد.

روزهای برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه است لذا شرکت انیاک جی دی اس از علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه خود در سالن 40 و حضور در سمینارهای تخصصی دعوت به عمل می آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه نمایشگاه و سمینارهای تخصصی و رایگان گروه انیاک از وبسایت https://eniacgds.com/ بازدید نمایند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « eniacgds.com » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1