28 مارس 2024 - 20:17

سمینار «توسعۀ ژئوپارک ها در ایران: از نظریه تا عمل»

6 اکتبر 2019 - 17:00 dsfr.ir/ic81w

ژئوپارک

سمینار «توسعه ژئوپارک ها در ایران: از نظریه تا عمل» فردا در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

محمود ضیائی دبیر این سمینار گفت: پیرو تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با دانشگاه گیسن آلمان، در مرحله اول کارگاه آموزشی با عنوان «چالش های مدیریت ژئوپارک ها در منطقه قفقاز، خاورمیانه و شمال آفریقا» با همکاری دانشگاه گیسن، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه مازندران اردیبهشت ماه امسال در آلمان برگزار شد. در این چارچوب، دانشجویانی از مقاطع تحصیلات تکمیلی به سرپرستی استادانی از دانشگاه های علامه طباطبایی، تهران، شهید بهشتی، مازندران و خوارزمی فرصت آن را پیدا کردند تا در اجرای این کارگاه آموزشی مشارکت داشته باشند.

در راستای اجرایی کردن مرحله دوم این تفاهم نامه، پروفسور آندریاس دیتمن به همراه تعدادی از همکاران و دانشجویان انستیتوی جغرافیای آن دانشگاه، سفری علمی تحقیقاتی به ایران خواهند داشت.

این عضو هیأت علمی گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه گفت: گام دوم این پروژه مشترک در قالب سمیناری علمی، کارگاه آموزشی با عنوان «روش های آموزشی نوین پروژه محور» و همچنین سفر علمی به ژئوپارک جهانی قشم، برنامه ریزی شده است.

به گفته ضیائی، سمینار «توسعه ژئوپارک ها در ایران: از نظریه تا عمل» روز یکشنبه ۱۴ مهرماه سال در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد. حضور عموم علاقه مندان در این سمینار آزاد است. برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۴۸۳۹۲۹۲۳ - ۰۲۱ دبیرخانه این سمینار می توان تماس گرفت.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1