25 آوریل 2024 - 16:35

برگزاری رویداد آموزشی «تو مغزت چه خبره ؟» ویژه خانواده ها و دانش آموزان

1 اکتبر 2019 - 17:00 dsfr.ir/774ad

رویداد تو مغزت چه خبره

موزه ملی علوم و فناوری ایران رویدادی با عنوان «تو مغزت چه خبره ؟»، با محوریت آشنایی دانش آموزان با قسمت های مختلف مغز را برگزار میشود.

«تو مغزت چه خبره ؟» نام رویدادی است که دانش آموزان را با بخش های مختلف مغز آشنا می کند. در این رویداد دانش آموزان با انجام بازی می توانند با عملکرد مغز خود هنگام ترس و خشم آشنا شده و از تأثیر استرس بر کاهش توانایی های مغز خود شگفت زده شوند!

همچنین می توانند حافظه خود را در "مکعب جادویی" امتحان کنند و از اتفاقاتی که در مغز می افتد، آگاه شوند.

در فراخوان دعوت به شرکت در این رویداد آموزشی چنین آمده است:

«یک لحظه به قدیمی ترین خاطره ای که دارید فکر کنید! چه احساسی داشتید؟ لبخند زدید یا …؟ در تمام طول روز، در خواب و بیداری از مغزتان کار می کشید، تصمیم می گیرید، محاسبه می کنید، گوش می دهید، ورزش می کنید، ولی شاید در هیچ لحظه ای به اتفاقی که در مغزتان می افتد آگاه نباشید. چه اتفاقی افتاد که عصبانی یا خشمگین شدید؟ چطور این شعر را یاد گرفتید؟»

رویداد آموزشی «تو مغزت چه خبره؟» ویژه خانواده ها در روزهای ۱۲،۱۱، ۱۸و۱۹ مهرماه (پنجشنبه ها و جمعه ها) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و ویژه دانش آموزی روزهای ۱۳ تا ۱۷ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۴ برگزار می شود.

بر اساس اعلام موزه ملی علوم و فناوری ایران، علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۹۸۹۶۲۰۰۸، ۶۶۷۲۴۶۹۴ و ۸۸۸۰۸۷۶۲ تماس بگیرند و یا به سامانه www.inmost.ir مراجعه کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1