16 آوریل 2024 - 20:38

زُشک؛ روستایی زیبا و دیدنی در مشهد

28 سپتامبر 2019 - 08:20 dsfr.ir/ec5tp

زُشک؛ روستایی زیبا و دیدنی در مشهد
lahzeakhar.com
روستای زشک

روستای زشک یکی ازییلاق های مشهد به شمار می آید که به سبب وجود چشمه های بسیار در آن طرفداران بسیاری دارد.

شاید کمتر کسی جاذبه های گردشگری شهر مشهد را بشناسد و مردمان زیادی تنها به لحاظ قرار گیری بارگاه امام رضا در آن به این شهر سفر کنند، اما جالب است بدانید شهر مشهد پر از جاذبه های دیدنی و تماشایی بسیاری است که می تواند به راحتی چندین روز مسافران را سرگرم کند و خاطرات خوشی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشند.

یکی از جاذبه های بسیار دیدنی این شهر زیارتی روستایی به نام زشک می باشد که در فاصله 20 کیلومتری شهر مشهد در محدوده جنوب شرقی رشته کوه بینالود قرار گرفته است، این روستا به لحاظ زیبایی های بسیاری که دارد مورد توجه بسیاری از مردم و گردشگران قرار گرفته است، از زیبایی های این روستا می توان به چشمه ها و باغ های زیبا اشاره کرد، این روستا در چهار فصل سال زیبایی های خاص خود را دارد که تماشای آن می تواند در تمامی فصول سال جذاب باشد.

روستای زشک یکی ازییلاق های مشهد به شمار می آید که به سبب وجود چشمه های بسیار در آن طرفداران بسیاری یافته است، واژه زشک برای این روستا در واقع زو اشک به معنی چشمه های جوشان می باشد. اگر می خواهید به این روستا رفته و از دیدنی های آن لذت ببرید می توانید با استفاده از تور مشهد خود را به مشهد رسانده و با اتوبوس و یا تاکسی به این روستا بروید. از جاذبه های روستای زشک می توان به قله شیر آباد، دره نهل، قله چمن و چشمه قلقلی اشاره کرد که پیشنهاد می شود در سفر به این روستا حتما از این دیدنی ها بازدید کنید.

بهترین زمان سفر به مشهد فصول بهار و تابستان می باشد، سایت لحظه آخر در پاییز پیشنهاد سفر به جنوب کشور را برای علاقه مندان دارد، تور کیش و یا تور قشم از پرطرفدارترین تورهای جنوب کشور می باشند، برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت لحظه آخر مراجعه فرمایید.

« دنیای سفر » این نوشته را از « لحظه آخر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1