28 مارس 2024 - 12:51

زیباترین سواحل ترکیه کدامند؟

25 اوت 2019 - 09:30 dsfr.ir/6s6t1

سواحل زیبای ترکیه

ترکیه از کشور هایی می باشد که سواحل زیبا و دیدنی بسیاری دارد، سواحل ترکیه یکی از جاذبه های زیبای این شهر می باشد.

در این مقاله با ما باشید با معرفی چند ساحل ترکیه!

آنتالیا

آنتالیا معروف به تکه ای از بهشت روی زمین می باشد و مروارید دریای مدیترانه شناخته شده و مشهور به ریویرای ترکیه است، آنتالیا از آبشارهای متعدد غارها و سواحل فراوانی برخوردار است و 15 هتل از 100 هتل دنیا در این شهر قرار دارند.

آنتالیا دارای تئاترهای قدیمی و مجلل است و دارای مناطق باستانی بی شماری می باشد که علاقه مندان می توانند از طریق تور آنتالیا به این شهر سفر کرده و از آن ها دیدن کنند.

مارماریس

مارماریس واقع در منطقه ای که دریای مدیترانه و اژه متصل شده است می باشد و دارای میراث غنی فرهنگی، محیط طبیعی و جذاب، شهرهای باستانی، اسکله های مدرن، دامنه های زیبا در امتداد سواحل و بنادر طبیعی می باشد که امکان سفرهای آبی را برای گردشگران فراهم می کند.

فتحیه

فتحیه یکی از اراضی دست نخورده و زیبای ترکیه می باشد، این ساحل که دارای آثار باستانی چشم گیری می باشد و مکانی مناسب برای چتر بازی و ورزش های آبی است، فتحیه دارای سرگرمی های باور نکردنی، خلیج های باشکوه و جذاب و سواحل ماسه ای وسیع است که آن را به یکی از زیبا ترین سواحل ترکیه تبدیل کرده است برای تماشای این ساحل زیبا می توانید از طریق تور ارزان ترکیه به این شهر سفر کرده و از جاذبه هایش استفاده کنید.

چشمه

رقص جریان های حرارتی زیر آب روی سواحل طلایی آن را به یکی از نقاط محبوب تفریحی تبدیل کرده است. جریان های آب گرم التیام بخش، آفتاب، دریا، زندگی رنگارنگ و جشن های شبانه در شبه جزیره های به همین نام در غربی ترین بخش ازمیر واقع شده است.

کمر

کمر مانند جواهری در ساحل دریای مدیترانه می درخشد، بسیاری از سواحل کمر به دلیل پاک و تمیز بودن برنده جایزه پرچم آبی شده اند. سواحل کمر اکثر از سنگریزه ها و صخره ها تشکیل شده، آگرچه آن هایی که سمت تفرجگاه های ساحلی قرار دارند شنی و ماسه ای هستند که هردو خدمات و ورزش های آبی را ارائه می کنند که مسافران تور استانبول هم می توانند از آن دیدن کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « لحظه آخر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1