13 آوریل 2024 - 10:01

مکانچی، بهترین انتخاب در تجربه اقامت

10 اوت 2019 - 09:30 dsfr.ir/ho097

مکانچی

مکانچی سعی می کند اقامتگاه هایی را در مسیرها و مقصدهای کمتر شناخته شده پوشش دهد، به این ترتیب می توانید سفری نو، مسیری نو و اقامتی نو را تجربه کنید.

دنبال جایی برای اقامت می گردید تا برنامه سفرتان را تکمیل کنید. کافی است سراغ استارت آپ « مکانچی«، سیستم رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه بروید، به آدرس makanchi.com بروید و با جست وجوی شهر یا استانی که قصد اقامت دارید بهترین گزینه ها برای رزرو آنلاین اقامتگاه را براساس قیمت و خدمات انتخاب کنید.

چرا سایت رزرواسیون مکانچی بهترین انتخاب است؟

  •  اگر شما هم جز آدم هایی هستید که بعد از دیدن خانه های قدیمی خیالتان به پرواز درمی آید و از اهالی این خانه ها و سبک زندگیشان داستان ها می سازید، باید مقصد سفرتان را از هتل ها و مسافرخانه ها به اقامتگاه های بومگردی تغییر دهید. اقامتگاه هایی که از رمز و راز این بناها رمزگشایی کرده اند و بعد از بازسازی، حالا خدماتی اغلب در حد و اندازه هتل ها، اما در فضای سنتی و متناسب با فرهنگ آن شهر ارایه می دهند، هرچند در سایت رزرواسیون مکانچی دستتان برای انتخاب ویلا، سوئیت و هتل بسته نیست، اما تمرکز این استارت آپ بر روی اقامتگاه های بومی است تا بتوانید ماجراجویی در سفر را حتی وقت اقامت ادامه دهید تا آنجا که انگار در شهر مورد نظر، مهمان یک دوست باشید.
  • گزینه های موجود در سایت رزرواسیون مکانچی پیش تر توسط کارشناسان این مجموعه بررسی و ارزیابی می شوند، پس می توانید مطمئن باشید اطلاعات و عکس های درج شده روی سایت همان چیزی است که با آن روبه رو خواهید شد. هر مغایرتی، یعنی می توانید پولی را که پرداخت کرده اید از مکانچی پس بگیرید.
  •  همه مسافران می توانند نظرات مثبت و منفی خود را از مکان محل اقامت در سایت مکانچی ثبت کنند و این یعنی قبل از انتخاب می توانید امتیاز و نظرات مکان مورد نظر را بررسی کنید. مثل یک جور نظرسنجی از دوستانتان که قبلا تجربه شما را از سر گذرانده اند.
  • اگر اینگونه نظرات و نظرسنجی ها برایتان کافی نیست و خیالتان را راحت نمی کند، نگران نباشید، یکی از مهم ترین بازوهای سایت رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه، یعنی تیم مشاوره مکانچی همراه شماست تا قبل از ثبت درخواست مطمئن شوید بهترین انتخاب را داشته اید. حتی اگر تا به حال تجربه رزرو آنلاین ویلا یا اقامتگاه نداشته اید می توانید روی کمک تیم مشاوره حساب کنید تا با همراهی این تیم مراحل ثبت سفارش را انجام دهید.
  • وقتی مسافر مکانچی شدید حالا پشتیبانی 24 ساعته مکانچی را دارید، هر وقت و هر جا که نیاز به کمکی داشتید پشتیبانی مکانچی پشت خط آماده کمک به شماست.
  • بیشتر اقامتگاه های ثبت شده در سایت رزرواسیون مکانچی برای فعالیت خود مجوز دارند و می توانند خیالتان را برای امنیت این مکان ها راحت کنند. به خصوص که ثبت فقط از طرف صاحب اقامتگاه امکانپذیر است و مشخص است که چه کسانی خانه هایشان را در اختیار مسافران قرار می دهند.
  • پرداخت امن و رزرو قطعی یکی از دغدغه های مسافرانی است که محل اقامت خود را به صورت آنلاین رزرو می کنند، مساله ای که مکانچی آن را ضمانت می کند. وقتی روی سایت مکانچی درخواست رزرو ویلا یا اقامتگاه را ثبت می کنید، باید منتظر بمانید تا درخواستتان از طرف میزبان تایید شود؛ این تایید به معنی آن است که برای تاریخ موردنظرتان، ظرفیت رزرو وجود دارد و بعد از تایید اولیه دسترسی به درگاه پرداخت اینترنتی برایتان باز می شود.
    با چنین سازوکاری دیگر خیالتان بابت ثبت رزرو به نام شما راحت باشد؛ به محض واریز وجه، دسترسی شما برای اطلاعات تکمیلی روی سایت باز می شود و می توانید به راحتی با میزبانتان ارتباط برقرار کنید.
  • مکانچی سعی می کند اقامتگاه هایی را در مسیرها و مقصدهای کمتر شناخته شده پوشش دهد، به این ترتیب می توانید سفری نو، مسیری نو و اقامتی نو را تجربه کنید.
  • معرفی اقامتگاه هایی که در مسیرها و مقصدهای کمتر شناخته شده، علاوه بر کمک به ماجراجویی شما، فرصت اشتغال را برای اهالی آن منطقه از شهرها و روستاها فراهم می کند، با انتخاب این اقامتگاه ها از سایت مکانچی شما هم به گردش چرخ گردشگری و توسعه آن کمک می کنید.
  • سایت رزرواسیون مکانچی امتیاز ویژه ای برای اشتغال زنان، زنان سرپرست خانوار و معلولان قائل است که با توسعه سایت به انجام خواهد رسید.

شما هم در مکانچی میزبان باشید

اگر صاحب اقامتگاهی هستید و از هم صحبتی با دوستان جدید لذت می برید و ارتباط بیشتر با دنیایی که در آن زندگی می کنید، برایتان جذاب است، می توانید به راحتی و بعد از پذیرفتن قوانین سایت رزرو آنلاین مکانچی، برای ثبت اقامتگاهتان اقدام کنید. کافی است به آدرس سایت مکانچی و روی کلید میزبان شوید کلیک کنید. فرم موردنظر را پر کنید و منتظر تماس همکاران مکانچی برای گرفتن اطلاعات تکمیلی باشید.

1