24 آوریل 2024 - 03:25

ضرورت ورود صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری به بازارهای بین المللی

6 ژوئیه 2019 - 13:00 dsfr.ir/3v8hq

صنایع دستی

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ورود محصولات صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری به بازارهای بین المللی گفت: این نمایشگاه تاثیر بسیار زیادی در معرفی توانمندی های استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد و باید فضایی ایجاد شود تا محصولات مختلف سنتی و ظرفیت های گردشگری به بازارهای بین المللی عرضه شود.

شهاب الدین بیمقدار ضمن تقدیر از مسئولان برگزار کننده نمایشگاه افزود: با معرفی ظرفیت های استان در حوزه های صنایع دستی و گردشگری اشتغال خوبی در آذربایجان شرقی ایجاد شده و به تبع آن درآمدزایی نیز خواهد شد.

وی با بیان این که در شرایط کنونی ایجاد چنین کسب و کارهایی با سرمایه گذاری های اندک برای جامعه بسیار مناسب خواهد بود، اظهار کرد: این نمایشگاه می تواند با اهداف فرامنطقه ای برگزار شود تا با جذب گردشگران موجب رونق کسب و کار شود.

بی مقدار با اشاره به اهمیت ورود تولیدکنندگان به بازارهای بین المللی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه ها تاثیر زیادی در رونق کسب و کار دارد، به شرطی این که مسئولان متولی برای این صنایع شرکت بازاریابی ایجاد کنند تا ما نیز بتوانیم از طریق مجلس شورای اسلامی حمایت خوبی در این زمینه داشته باشیم.

نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز تا 15 تیر 98 هر روزه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در معرض دید، متخصصان، علاقه مندان و عموم مردم خواهد بود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1