20 آوریل 2024 - 03:04

«آزادی» از دست نرفته است

3 ژوئیه 2019 - 13:00 dsfr.ir/1u2ry

برج آزادی

مدیرعامل بنیاد رودکی در واکنش به انتقادهایی که به نحوه نگهداری و مرمت برج آزادی تهران شده است، گفت: برخی با انتشار گزارش و تصاویری غرض آلود از برج آزادی ایجاد بدنامی می کنند که فقط بگویند «آزادی» از دست رفت، در حالی که درست نیست.

علی اکبر صفی پور در آیین افتتاح نخستین موزه شهاب سنگ ایران که روز (سه شنبه ١١ تیرماه) در برج آزادی تهران برگزار شد، اظهار کرد: در برج آزادی سالهاست کارهای خوبی انجام شده و روز به روز تجهیز می شود که میزبان بازدیدکنندگان بیشتر باشد. با این حال برخی، عکس هایی را از هفت ماه پیش این مجموعه منتشر کرده اند که انگار همین امروز اتفاق افتاده است و با این کار فقط باعث نارضایتی شده اند. این جریان در رسالت ما که می خواهیم کارهای خوب انجام دهیم، جایی ندارد.

وی به راه اندازی رستوران در برج آزادی، اشاره کرد و در واکنش به انتقادهایی که به آن شده است توضیح داد: این رستوران با مجوز و نظارت راه اندازی شده است.

صفی پور همچنین به جلسه اخیر بنیاد رودکی با محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه به عنوان عضو هیات امنای بنیاد رودکی اشاره کرد و افزود: آقای نوبخت قول های خوبی درباره بودجه عمرانی دادند که امیدواریم بخشی از این بودجه صرف بازسازی برج آزادی شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1