19 مارس 2024 - 09:27

4 اثر تاریخی کرمان مجهز به سامانه فروش بلیت الکترونیک شد

24 ژوئن 2019 - 11:00 dsfr.ir/fo2zf

4 اثر تاریخی کرمان مجهز به سامانه فروش بلیت الکترونیک شد
kojaro.com
ارگ تاریخی بم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از تجهیز چهار اثر تاریخی این استان به سامانه فروش بلیت الکترونیک خبر داد.

غلامرضا فرخی اظهار کرد: در این طرح آثار تاریخی چون باغ شاهزاده ماهان، ارگ تاریخی بم، حمام زنانه و مردانه گنجعلیخان مجهز به زیرساخت فروش بلیت الکترونیک شدند. 

او با بیان اینکه این آثار تاریخی در ردیف پربازدیدترین جاذبه های تاریخی استان کرمان قرار دارند، افزود: بزودی سامانه فروش بلیت الکترونیکی در روستای تاریخی میمند نیز راه اندازی می شود. 

فرخی با اشاره به اینکه افزایش سطح خدمات به لحاظ کمی و کیفی برای گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: الکترونیکی کردن بلیط اماکن تاریخی پربازدید این استان نیز اقدامی در این راستا بوده است. 

او با بیان اینکه پیش از این فروش بلیط به صورت دستی انجام می شد که علاوه بر استفاده از نیروی انسانی، رضایت مندی کافی برای گردشگران نیز ایجاد نمی کرد، گفت: راه اندازی این سامانه صحت و سلامت کار را ارتقاء می دهد و باعث افزایش سطح ارائه خدمات به گردشگران می شود. 

راه اندازی سامانه فروش بلیت الکترونیک اقدام بسیار خوبی است و امیدواریم این سامانه به زودی در تمامی بناهای تاریخی استان نیز راه اندازی شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1