25 آوریل 2024 - 21:35

زیرساخت گردشگری ویژه بانوان به زودی در نوار ساحلی بندر چابهار ایجاد می شود

19 ژانویه 2019 - 08:00 dsfr.ir/8c2aj

زیرساخت گردشگری ویژه بانوان به زودی در نوار ساحلی بندر چابهار ایجاد می شود
konarak.loxblog.com
بندر کنارک

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به زودی و در اسرع وقت زیرساخت گردشگری ویژه بانوان در نوار ساحلی بندر کنارک ایجاد خواهد شد.

حسین اربابی معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و فریبا رحمانپور مشاور امور بانوان سازمان میراث فرهنگی کشور وارد چابهار شدند. 

بازدید از نوار ساحلی بندر کنارک و اسکله صیادی بندر کنارک از برنامه های معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور و مشاور بانوان رئیس سازمان میراث فرهنگی در ساعات آغازین این سفر بود.

حسین اربابی معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی در این بازدید اظهار کرد: در این نوار ساحلی بیش از هر چیز نیاز به زیرساختهای گردشگری ساده است و همه دستگاه های دولتی و مردم باید همکاری کنند تا این نوار ساحلی آباد شود.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افزود: حوزه گردشگری یک حوزه عمومی است و نیاز به همکاری همه جانبه از سوی مردم و مسئولان دارد.

او گفت: بندر چابهار فرصت های زیادی دارد اما هنوز به صورت ساده در دسترس مردم قرار نگرفته است.

وقتی جذب گردشگر صورت بگیرد و مردم در این اماکن حضور یابند اقبال عمومی صورت میگیرد و قطعا سرمایه گذاران سرمایه گذاری بیشتری خواهند کرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1