26 آوریل 2024 - 00:48

امکان فروش بین المللی خدمات گردشگری در ایران فراهم شد

28 نوامبر 2018 - 14:50 dsfr.ir/x67l3

امکان فروش بین المللی خدمات گردشگری در ایران فراهم شد
irangan.com
خدمات گردشگری

ایران همواره از مقصد های جذاب، برای گردشگران سرتاسر جهان بوده است. اما نبود زیر ساخت های فنی از رشد شایسته این صنعت، جلوگیری کرده است. علی رغم شکل گیری کانال های توزیع و فروش برای پاسخگویی به نیاز های گردشگری داخلی، تاکنون راهکارهای مشخصی برای فروش بدون واسطه خدمات گردشگری ایرانی در سطح بین المللی ارائه نشده است.

این موضوع مهم ترین نیاز صنعت گردشگری ایران است که استارآپ آرمانی با بهره گیری از دانش فنی و کسب مجوز های بین المللی برطرف کرده است.

تا کنون صنعت گردشگری ایران در بازار های جهانی با محدودیت های فراوان روبه رو بوده و تنها از طریق عقد قرارداد فروش با آژانس های مسافرتی خارجی کار را پیش برده است. فعالان صنعت گردشگری شامل هتل ها، آژانس های مسافرتی و مراکز توریستی از روش های سنتی رزرو و پول نقد برای پذیرش مسافر استفاده می کردند که باعث ناکارآمدی، اضافه شدن واسطه ها و کاهش شدید رقابت پذیری شده بود. با معرفی خدمات استارت آپ آرمانی در سال 96 و همه گیر شدن راهکارهای این شرکت، میان فعالان صنعت گردشگری، تحولی بنیادین در عرصه فروش بین المللی خدمات گردشگری ایرانی اتفاق افتاده است. تنها در سال 2018 بیش از 20 هزار گردشگر عمدتاً از کشور های اروپایی با استفاده از خدمات آرمانی وارد ایران شده اند که در شرایط فعلی و محدودیت مالی و سیاسی حاکم بر روابط خارجی ایران، اثری حائز اهمیت بر این صنعت گذاشته است.

خدمات آرمانی شامل ارائه راهکار های مالی و حقوقی، همراهی شرکت های گردشگری ایران در عقد قرارداد های بین المللی و مشاوره برای تبلیغات و بازاریابی بین المللی است. فروش خدمات گردشگری از طریق سیستم بانکی بین المللی و شبکه کارت های اعتباری رایج در جهان از جمله راهکار های منحصر بفرد آرمانی می باشد. این خدمات در کنار تسویه حساب های سریع، کلیه نیاز های مالی و حقوقی صنعت گردشگری را در پنج قاره جهان برآورده می نماید و راحتی و امنیت سرمایه را برای گردشگران و ارائه دهندگان خدمات گردشگری ایران، فراهم می سازد.

 علاوه بر موارد ذکر شده راهکارهای جدید آرمانی مبتنی بر ارز های دیجیتال و فناوری بلاک چین برای فروش بین المللی خدمات گردشگری به زودی رو نمایی می شوند که باعث هرچه بیشتر شدن قدرت مانور و توسعه گردشگری ایران در بازار های جهانی می گردد.

آرمانی به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت گردشگری ایران، حضوری فعال در نمایشگاه های داخلی و بین المللی داشته که با استقبال شایسته ای از سمت فعالان حوزه گردشگری رو به رو شده است. نمایشگاه های گردشگری کیش، شیراز، تهران و چند نمایشگاه گردشگری اروپایی از آن جمله اند.

1