19 مارس 2024 - 06:02

رسانه گردشگری سلامت ایران رونمایی می شود

22 نوامبر 2018 - 10:00 dsfr.ir/a90rv

رسانه گردشگری سلامت ایران رونمایی می شود
aliteb.com
گردشگری سلامت

اولین مجموعه رسانه ای حوزه گردشگری سلامت ایران با حضور مدیران، پزشکان و فعالان عرصه بهداشت و درمان در سنندج رونمایی می شود.

کاوه خداکرمی مدیر رسانه بین المللی ایران مدیکال در نشست هم اندیشی برگزاری مراسم رونمایی و معرفی پروژه ایران مدیکال با بیان اینکه ایران در حوزه گردشگری سلامت نتوانسته به چشم انداز و برنامه های پیش بینی شده خود دست یابد، گفت: کشور از نظر جاذبه های گردشگری طبیعی جزء ۱۰ کشور برتر جهان است اما از بازار توریسم و گردشگری سهم شاخصی نبرده و این درحالی است که از گردشگری سلامت به عنوان صنعت سوم جهان نام برده می شود و برخی کشورها نظیر اسپانیا از طریق این صنعت امرار معاش می کنند.

موضوع گردشگری سلامت حوزه بسیار خوبی است و می تواند برای استان کردستان و کشور از نظر توسعه اقتصادی مفید واقع شود.

خداکرمی با اشاره به نقش رسانه در توسعه گردشگری سلامت کشور، بیان کرد: معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های پزشکی کشور باید از طریق رسانه و ارتباطات انجام گیرد.

این مجموعه جامع ترین رسانه معرفی مراکز درمانی، کلینیک ها و متخصصان ایرانی در کشور عراق است و تلاش می کنیم تا بازار مخاطب خود را به سایر کشورهای همسایه ارتقا دهیم.

چاپ و نشر آگهی نامه ی تخصصی به سه زبان عربی، کردی و انگلیسی و توزیع هدفمند در عراق، به همراه نشر همزمان در وب سایت و شبکه های مجازی، موثرترین ابزار ایران مدیکال در معرفی صنعت گردشگری سلامت کشور است.

خداکرمی با بیان اینکه تلاش می کنیم سهم ایران از گردشگری سلامت در منطقه به نقطه مطلوب برسد، گفت: تا سال 1404 درآمد گردشگری سلامت ایران باید هفت میلیارد دلار در سال باشد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1