19 آوریل 2024 - 14:04

۳ تور ساحلی که حال پاییزی تان را دگرگون می کند

20 نوامبر 2018 - 11:10 dsfr.ir/q849r

جاذبه های ویتنام

ساحل و سفر ساحلی همیشه جذاب و دوست داشتنی است. به خصوص اگر این حال و هوای سفر در هوای سرد و تغییر فصل ها باشد. شما می توانید با برنامه های پیشنهادی کارشناس های آژانس مقتدر سیر همراه شوید و بهترین خاطره را از سفرهای پاییزی تان بسازید.

تور ویتنام؛ چند روز زندگی در کوه های سبز

مسافر تور ویتنام که شوید، حتما می دانید که هم می توانید لوکس و ویژه سفر کنید و هم خاطره انگیزترین ماجراجویی های طبیعی تان را انجام دهید.

هیچ کدام از آنها را از دست ندهید با برنامه های تور کشتی کروز همراه شوید و یک شبی را در این لوکس ترین اقامتگاه دنیا بگذرانید و صبح را با طلوع خورشید بر روی عرشه آغاز کنید. بهترین خدمات را دریافت کنید و خوشمزه ترین صبحانه تان را بخورید . با قایق های اختصاصی به اعماق دریا بروید و در همانجا به همراه همسرتان آب تنی کنید و یا ساعت ها در سکوت منطقه ماهی گیری کنید.

اما اگر این حال از سفر خیلی برای شما خوشایند نیست، نگران نباشید و شما می توانید با تورهای طبیعت گردی همراه شوید و از طبیعت بی تکرار ویتنام لذت ببرید. واقعیت این است که ویتنام از کشورهای بسیار زیبای جنوب شرقی آسیاست که به لحاظ زیبایی کم از جاهای شناخته شده تر منطقه ندارد. سراسر این کشور را کوه های سرسبز، تراس های برنج، سواحل زیبا و دیدنی و معابد باشکوه پوشانده اند.

وقتی برنامه های طبیعت گردی را هماهنگ می کنید به شما پیشنهاد می شود که به تماشای پارک ملی کات بروید؛ با گشت و گذاری سه روزه زندگی روزانه میمون ها، گوزن ها و دیگر حیوانات پارک را از نظر بگذرانید و شاهد صحنه های زیبایی باشید که مثالش را تنها در مستندهای راز بقا دیده اید.

میهمانی در ویتنام همیشگی است. اینجا را کشور همیشه فستیوال می دانند. در همه ی روزها و ماه ها جشن سنتی و یاد یادمانی جذاب و شاد برگزار می شود و همیشه گروهی از گردشگران میهمان آن هستند. بنابراین بهتر است برنامه خود را با تقویم این فستیوال ها هماهنگ کنید و حسابی لذت سفر به ویتنام را ببرید.

برنامه ریزی زمان و هزینه ای برای ویتانم ممکن است به سرعت هماهنگ نشود برای همین به شما پیشنهاد می کنیم از هم اکنون با خرید تور ویتنام نوروز 98 تعطیلات عید خوبی را پیش بینی کنید.

تور آنتالیا؛ خوشگذرانی تابستانی در آب و هوای پاییز

انتخاب تور آنتالیا یعنی برنامه ریزی برای خوشگذرانی های به یادماندنی. شما با قیمتی مناسب و ارزان تر از فصل های گرم در پاییز می توانید میهمان آنتالیا شوید و با قیمتی مناسب در بهترین و لوکس ترین هتل ها اقامت کنید. تغییر دمای هوا را فراموش کنید و در استانداردترین و مجهزترین اقامتگاه ها به استخرهای آب گرم بروید و از بهترین خدمات ۲۴ ساعته ی هتل استفاده کنید.

بهتر است بدانید اینجا دنیای هیجان است و بسیاری از تفریح ها فقط به نام این شهر ساحلی ثبت شده است و گردشگران برای هیجان بازی های آنتالیا به آن سفر می کنند. یکی از هیجان انگیزترین این بازی های رفتینگ آنتالیا است. در مسیرهای مختلف همه روزه تورهای رفتینگ برگزار می شود که علاقه مندان به پارو زدن در آب های خروشان و ماجراجویی های هیجان انگیز را به خود جذب می کند.

البته بد نیست فراموش نکنید که علاوه بر همه ی این خوشگذرانی ها در آنتالیا، خرید هم یکی از علاقمندی های گردشگران است. مراکز خرید بزرگ و نمانیدگی های همه ی برندها در این روزها شما را به حراج های پایان سال میلادی دعوت می کنند که با بهترین قمیت خرید مناسبی داشته باشید.

به برنامه هایتان نگاهی بیاندازید و اگر می توانید از هم اکنون بار خرید ارزان تر تور آنتالیا نوروز 98 تعطیلات عید هیجان انگیزی برنامه ریزی کنید.

تور بالی؛ طعم خوش غذاهای دریایی با تماشای غروب آفتاب

برنامه ریزی خانوادگی برای سفر احتمالا شما را به بالی می رساند. جایی که هتل های استاندارد و اقامتگاه های ویژه برای کودکان سفر شما را آرام و خاطره انگیز می کند. خیلی ساده می توانید بهترین هتل های ۵ ستاره را انتخاب کنید و هر وقت که مایل بودید فرزندانتان را به مربی های خبره ی هتل بسپارید در پارک ها و اتاق های بازی کودکان رهایشان کنید تا حسابی از سفر لذت ببرند.

آنها در این پارک ها می توانند هیجان انگیزترین ورزش های آبی را تجربه کنند و یا با هم سن و سال های خود بازی کنند و کای به شما نداشته باشند.

شما هم در هریک از هتل های ساحلی می توانید به ساحل های اختصاصی بروید و در دریا آب تنی کنید و یا ساعت ها در زیر آفتاب آرام شوید و غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های خنک میل کنید.

با کمک مربی های بین المللی ساعتی را در زیر آب غواصی کنید و یا با کمک قایق های اختصاصی به اعماق دریا بروید و در زیر آفتاب و در میانه ی آب استراحت کنید.

همه ی برنامه ریزی های تفریحی تان یک طرف اما خوردن غذاهای محلی را هم در برنامه ی خود داشته باشید.

به ساحل های خوشگل و زیبای بالی که بروید می توانید به رستوران های محلی سر بزنید و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را امتحان کنید. کافه های غذای دریایی جیمباران از زیباترین و البته خوشمزه ترین انتخاب های گردشگران است. غذاها را بر روی ساحل و در مقابل غروب آفتاب سرو می کنند. حتما آنها را بخورید و لذت ببرید.

با همراهی کارشناس های آژانس مقتدر سیر مدارک خود را برای اخذ ویزای بالی ارسال کنید و پس از آن بهترین برنامه تور بالی را بخرید.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ویرلن » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1