19 مارس 2024 - 17:31

امکان پرداخت آنلاین هتل های ایران در سایت های فروش بین المللی

8 اکتبر 2018 - 12:00 dsfr.ir/qj469

امکان پرداخت آنلاین هتل های ایران در سایت های فروش بین المللی
paziresh24.com
پرداخت آنلاین

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران از اتصال هتل های ایران به کانال بین المللی فروش برای اولین بار خبر داد.

علی جیرفتی گفت: سال هاست رزرواسیون آنلاین هتل های کشور در دنیا به دلایل بانکی، تحریمی، کارت های اعتباری و… با مشکل روبه روست.

اکنون با سرمایه گذاری که انجام داده ایم و با تعامل با شرکت های خارجی زیرساختی ایجاد شده که با وجود تحریم ها و مسائل دیگر این مشکل حل شود.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری اظهار کرد: در کمتر از یک ماه آینده تمام هتل های ایران این قابلیت را پیدا می کنند که از سوی شرکت توسعه گردشگری پنلی دریافت کنند تا بتوانند در سایت های جهانی به صورت آنلاین فروش داشته باشند.

همچنین هتلداران می توانند در لحظه پول فروششان دریافت کنند به این ترتیب که پول آن ها با هر ارز و کارت اعتباری که پرداخت شده به قیمت روز تبدیل به ریال و به حساب هتلدار واریز شود.

ایجاد این زیرساخت برای بخش خصوصی نه مقرون به صرفه بود و نه وظیفه ای در این زمینه داشت، بنابراین شرکت توسعه گردشگری در این زمینه اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری افزود: هتل ها برای این که بتوانند در سایت های بین المللی فروش داشته باشند، باید یک کد منحصربه فرد داشته باشند، هتل های ما هرگز این کد را نداشتند، اما اکنون با ارتباطی که ما با یکی از کانال های رزرواسیون و فروش هتل که یکی از بزرگ ترین کانال های این حوزه در دنیاست انجام داده ایم، هتل های ایران کددار و پنل دار می شوند و در اختیار سایت های فروش در دنیا قرار می گیرند تا هر سایت فروشی که بخواهد بتواند هر یک از هتل های ایران را در سایتش داشته باشد.

این اقدام یک همکاری چند جانبه میان بانک های خارجی، بانک های ایران، هتلداران و آن کانال، فروش و رزور هتل خواهد بود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1