19 مارس 2024 - 14:33

دریافت حق سرویس در رستوران ها و کافی شاپ ها غیرقانونی است

17 سپتامبر 2018 - 14:00 dsfr.ir/jb33x

دریافت حق سرویس در رستوران ها و کافی شاپ ها غیرقانونی است
21build.ir
رستوران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: رستوران ها و کافی شاپ ها اجازه دریافت حق سرویس از مشتریان خود را ندارند و دریافت حق سرویس از مشتریان غیر قانونی است.

علی محمد رحمانی زاده اظهار کرد: رستوران ها و کافی شاپ ها اجازه دریافت حق سرویس از مشتریان خود را ندارند و دریافت حق سرویس از مشتریان غیر قانونی است.

برخی از رستوران ها و کافی شاپ ها از مشتریان خود هزینه ای را تحت عنوان حق سرویس دریافت می کنند که این کار از سوی آن ها غیر قانونی است و در این زمینه به این واحدها هشدار داده شده است تا نسبت به دریافت این هزینه اقدام نکنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه می توانند با شماره 124 تماس بگیرند و موضوع را به ما اطلاع دهند تا بازرسان با مراجعه به این واحدها نسبت به رسیدگی به مساله اقدام کنند.

در صورت مشاهده این تخلف، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با آن واحد صنفی به عنوان تخلف گرانفروشی برخورد خواهند کرد و جریمه هایی برای آن واحد درنظر گرفته می شود. در این زمینه از همه رستوران ها و کافی شاپ ها انتظار داریم تا نسبت به رعایت این قانون و عدم دریافت حق سرویس از مشتریان خود اقدام کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1