29 مارس 2024 - 03:17

حضور ایران در اکسپو صنایع فرهنگی شی آن ۲۰۱۸

8 اوت 2018 - 08:00 dsfr.ir/k48d2

حضور ایران در اکسپو صنایع فرهنگی شی آن ۲۰۱۸
mehrnews.com
نمایشگاه بین المللی صنایع فرهنگی شی آن

نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع فرهنگی شی آن (غرب چین) از ۱۶ تا ۱۹ شهریورماه، با حضور نمایندگان گردشگری کشورمان برگزار خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی کانون جهان گردی و اتومبیل رانی، این کانون به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با هدف معرفی هرچه بیشتر و بهتر جاذبه های گردشگری، فرهنگی، تاریخی، طبیعی و ... کشورمان، مدیریت حضور در نمایشگاه یادشده را بر عهده خواهد داشت.

غرفه ایران که برای نخستین بار و به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه بین المللی صنایع فرهنگی شی آن (Xi'an) برپا می شود، ۳۰۰ مترمربع بوده و در آن موسیقی زنده اقوام مختلف کشور توسط گروه موسیقی روناک، اجرا خواهد شد.

در این غرفه همچنین برنامه هایی همچون نمایشگاه دست نوشته های گردشگران چینی با موضوع سفر به ایران، کارگاه های تولید صنایع دستی، خوشنویسی و سخنرانی پروفسور ایران شناس چینی، اجرا خواهد شد.

نمایندگان و فعالان گردشگری کشور نیز با حضور در این نمایشگاه، با توزیع اقلام تبلیغاتی و ارائه بسته های مسافرتی مختلف، بازدیدکنندگان را برای سفر به ایران ترغیب خواهند کرد.

در برپایی غرفه ایران سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز مشارکت دارند.

ایرلاین ها، انجمن های گردشگری منطقه ای و ملی، هتل ها و اقامتگاه ها، پارک های تفریحی و سرگرمی ها، شرکت های اجاره ماشین، توراپراتورها، آژانس های مسافرتی، موسسه های آموزش بین المللی، تولیدکنندگان صنایع دستی، هدایا، غذا و نوشیدنی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، کالاهای مصرفی و ... ازجمله شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه خواهند بود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1