19 مارس 2024 - 14:09

مزایای اجاره ویلا بصورت آنلاین و معرفی یک سایت برتر در این زمینه

7 اوت 2018 - 10:40 dsfr.ir/a27eq

اجاره ویلا

صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است. بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، ایران رتبه دهم جاذبه های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه های طبیعی را در جهان دارا است.

در واقع کشور ایران به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی خاص، تنوع آب و هوایی، و داشتن چهار فصل پتانسیلهای فراوانی برای گردشگری و مسافرت فراهم آورده است.

اما از آنجایی که ممکن است یک مسافرت دلپذیر با مشکلاتی از قبیل هزینه زیاد سفر و محل اقامت همراه باشد، عده ای از جوانان کشورمان سامانه ای به نام "بوکینگ ویلا" را با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب راه اندازی نموده اند.

بوکینگ ویلا بمنظور صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت زمان سفر اقامتگاه های خصوصی را در سایت خود جهت رزرو به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار میدهد تا هم هزینه کمتری برای اقامت پرداخته باشند و هم مشکلات اجاره حضوری نظیر پرشدن ویلا در روزهای تعطیل و پرترافیک، ایمن نبودن بعضی منازل، در دسترس نبودن پول نقد و غیره را نداشته باشند. اکنون با کمک این سامانه اجاره روزانه ویلا در رامسر و تمامی شهرهای شمال کشور فراهم شده است.

"بوکینگ ویلا" سامانه ای همه جانبه و پیشرو برای رزرو اینترنتی اقامتگاه مورد نظر شما برای سفر

در این سامانه که با هدف توسعه گردشگری الکترونیک و رفع مشکلات اقامتی سفر در اقصی نقاط کشور راه اندازی گردیده است صاحبان ویلاها و اقامتگاه ها به صورت رایگان میتوانند ویلا و اقامتگاهشان را جهت اجاره روزانه در سامانه ثبت و به صورت رزرو اینترنتی در اختیار مسافران عزیز قرار دهند.

سامانه بوکینگ ویلا پاسخی است به مشکلاتی که مسافران با آن مواجه هستند؛ مشکلاتی چون: 
نبود یک سامانه جامع، سریع و امن برای رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه، نبود قیمت مصوب و اعمال قیمت سلیقه ای از سوی صاحبان ویلا،کمبود ویلای مناسب در شرایط ویژه مانند تعطیلات نوروز، پایان هفته، وجود واسطه هایی که پروسه اجاره ویلا را پرهزینه می کنند و…

از مزایای رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه از طریق بوکینگ ویلا، هم سهولت رزرو در کوتاه ترین زمان ممکن و با چند کلیلک ساده، پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل و امکان لغو رزرو و استرداد وجه پرداختی در کمترین زمان است. اجاره ویلا در محمودآباد، چالوس ، نمک آبرود و سایر شهرهای شمالی کشور از پرکاربرد ترین قسمت های مورد استفاده در این وب سایت میباشد.

بوکینگ ویلا تضمین بالاترین کیفیت و کمترین قیمت اقامتگاه
در بوکینگ ویلا همه نوع اقامتگاه شامل ویلا، سوئیت، هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی ، انواع ویلاها ازجمله اجاره ویلاهای ساحلی، جنگلی، استخردارو... با رعایت استانداردهای اقامتی تعریف شده برای اجاره روزانه در سامانه ثبت و در اختیار مسافران و گردشگران قرار میگیرد.


مسافران میتوانند پیش از شروع سفرشان وارد سایت بوکینگ ویلا به آدرس www.bookingvilla.ir شوند و اقامتگاه مطلوبشان را با مشاهده عکسها و ویژگیهای اقامتگاه و اجاره بهای آن بسهولت و در امنیت کامل رزرو نمایند و سپس در تاریخ مقرر گشته با خیال آسوده به مقصد مورد نظر رفته و اقامتگاه رزرو شده را آماده و مهیا برای اقامت خود و خانواده تحویل بگیرند.

نرم افزار بوکینگ ویلا با در اختیار داشتن تنوع وسیعی از ویلا ها و اقامتگاه ها در سراسر ایران، پل ارتباطی میزبانان محلی و میهمانان گرامی میباشد. بوکینگ ویلا با کسب مجوز از سازمان های ذیربط و بکارگیری درگاه پرداخت شتاب، اطمینان از فرایند پرداخت آنلاین امن را فراهم نموده است.

وب سایت بوکینگ ویلا، امکان دسترسی سریع و آسان مسافران به ویلا و اقامتگاه ها را در بیشتر نقاط کشور فراهم کرده است. اجاره آنلاین و روزانه انواع ویلاهای ساحلی، جنگلی، استخردار و... در شهرهای شمالی کشور از جمله محمودآباد، رامسر، چالوس و ... براحتی و با چند کلیک در این سایت امکان پذیر است و تضمین رزرو و تحویل به موقع نیز توسط این وب سایت تضمین میشود.

اجاره و رزرو آنلاین ویلای شمال
معتبرترین و بهترین ویلاهای شمال کشور در بوکینگ ویلا لیست شده اند. با اجاره روزانه ویلا به صورت اینترنتی سفری آسوده داشته باشید و از بابت محل اقامت بویژه در ایام تعطیلات و پرسفر آسوده خاطر باشید.

در بوکینگ ویلا شما اطلاعات ویلاها و اقامتگاه های مازندران، گیلان، محمودآباد، رامسر و... موجود در سایت را در اختیار دارید و میتوانید آنهارا از نظر امکانات و قیمت بسنجید و انتخابی درست و بجا داشته باشد. بوکینگ ویلا با ارایه قیمت های شفاف و بروز سعی دارد تا کمترین قیمت ها را به مسافران خود پیشنهاد دهد و هزینه های آنها را در سفر به حداقل برساند.

با "بوکینگ ویلا " شما میتوانید هزینه اقامتتان را به صورت اینترنتی پرداخت کنید و به راحتی هزینه های سفرتان را پیش بینی و مدیریت کنید. با توجه به حذف دلال و واسطه گری در این سامانه شما هزینه کمتری را با "بوکینگ ویلا" برای اقامت در سفرهایتان میپردازید. با بوکینگ ویلا امنیت و راحتی در سفر را تجربه کنید.

دیدگاه ها

  • احمد صادقی 8 اوت 2018 - 10:15

    اتفاقا من اقامتگاهم رو تو این سایت ثبت کردم، راضی ام ازشون

1