29 مارس 2024 - 00:47

دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان برگزار می شود

19 ژوئن 2018 - 09:00 dsfr.ir/on5qy

دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان

معاون گردشگری استان اصفهان از برگزاری دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان از 29 تا 31 خردادماه سال جاری در اصفهان خبر داد.

محسن یارمحمدیان معاون گردشگری این استان روز دوشنبه 28 خردادماه با اعلام این خبر افزود: «مطابق با تقویم رویدادهای گردشگری استان اصفهان، دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان در آخرین روزهای خرداد ماه سال جاری به مدت 3 روز برگزار می شود.»

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ 29 خرداد ماه و در ساعت 17 با حضور مقامات ارشد استان برگزار می شود، و سپس نمایشگاه به صورت رسمی از تاریخ 29 لغایت پنج شنبه 31 خرداد در محل دائم نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برای بهره مندی گردشگران، فعالان گردشگری و علاقه مندان به این صنعت از ساعت 16 لغایت 22 در چهارسالن فعالیت خواهد داشت.

معاون گردشگری اصفهان همچنین درباره ویژگی های این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه 49 شرکت گردشگری و خدمات پذیرائی مشارکت خواهند داشت که از این تعداد 25 درصد در زمینه هتل و مراکز اقامتی، 3 درصد در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و هواپیمایی و 52 درصد به سایر خدمات گردشگری اختصاص خواهد داشت.

در حاشیه این نمایشگاه، دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات هتل، رستوران و سایر خدمات پذیرائی با حضور 31 شرکت خدمات رسانی نیز برگزار می شود.

معاون گردشگری اصفهان همچنین به برنامه های علمی و فرهنگی در حاشیه این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری دو نشست علمی و همچنین اجرای گروه های موسیقی مکتب اصفهان توسط هنرمندان جوان اصفهانی و همچنین حضور عشایر استان اصفهان از جمله برنامه های علمی و فرهنگی دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1