29 مارس 2024 - 15:24

نمایشگاه عکس «میراث ما» در کرمانشاه افتتاح شد

22 می 2018 - 14:30 dsfr.ir/l63pu

افتتاح نمایشگاه عکس میراث ما

نمایشگاه عکس «میراث ما» با موضوع معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور و استان کرمانشاه در نگارخانه شهر افتتاح شد.

جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی این استان عصر روز یکشنبه 30 اردیبهشت در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت هفته میراث فرهنگی برپا شده، تصاویری از میراث جهانی و ملی و نیز تصاویری از میراث فاخر کرمانشاه به نمایش درآمده است.

در نمایشگاه "میراث ما" جاذبه های طبیعی گردشگری، آثار و بناهای تاریخی و صنایع دستی کشور و استان در قالب 150 قطعه عکس به تصویر کشیده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: تخت جمشید، پاسارگاد، بازار تبریز، چغازنبیل، شهرباستانی شوش، مجموعه کاخ گلستان، باغ ایرانی، مسجد جامع اصفهان، منظر فرهنگی میمند و بم از جمله جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی کشور هستند که عکس آنها به نمایش درآمده است.

او با بیان اینکه عکس آثار برجسته تاریخی استان همچون بیستون، طاق بستان، عمارت خسرو و... نیز به نمایش درآمده، خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس میراث ما تا چهارم خرداد برپا خواهد بود.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند هر روز از ساعت 8 تا 20 به محل برپایی نمایشگاه واقع در چهار راه مطهری (جوانشیر سابق) نگارخانه شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1