23 آوریل 2024 - 17:21

فراخوان جشنواره عکاسی موبایلی نوروز در کردستان

5 آوریل 2018 - 08:30 dsfr.ir/u514u

جشنواره عکاسی موبایلی

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری هوزان از تمام علاقه مندان برای حضور در جشنواره عکاسی موبایلی دعوت به عمل می آورد.

عکس ها باید در محدوده جغرافیایی شهرها، روستاها و مناطق کرد نشین گرفته شده باشند، موضوع عکس ها باید در مورد نوروز، آیین ها و مراسم نوروزی، جاذبه های گردشگری، اماکن تاریخی، کودک و نوروز، سفره های نوروزی در کردستان و مربوط به نوروز ۱۳۹۷ باشند.

هر نفر از یک تا حداکثر ۱۰ عکس در هر بخش برای داوری می تواند ارسال کند.

عکس ها علاوه بر کیفیت و ساختار تکنیکی مورد نظر باید جنبه هنری و فاخر داشته و ضمن ارزش های بصری و حرفه ای و دارا بودن اِلِمان های ویژه کردستان، حاوی دیدگاهی تبلیغی و توریستی و نشان دهنده جنبه های فرهنگی و آیینی نوروز یا جاذبه های گردشگری کردستان در نوروز باشند. ضمن این که آثار باید به صورت دیجیتالی شده از عکاسی و به صورت فایل با بالاترین کیفیت ارسال شود.

حق استفاده های بعدی تصاویر ارسال شده برای میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کردستان جهت معرفی جاذبه های گردشگری استان محفوظ است. ارسال کننده می پذیرد که صاحب اثر خود اوست.

بر اساس این فراخوان، به هر یک از عکاسان برگزیده در هر بخش مبلغ سه میلیون ریال تقدیم خواهد شد. بیشترین هدف و تأکید آن تولید محتوای تصویری برای معرفی هر چه بیشتر کردستان است.

 مهلت ارسال آثار تا 30 فروردین ۱۳۹۷ خواهد بود و اختتامیه و اهدای جوایز 15 اردیبهشت خواهد بود. علاقه مندان می توانند آثار خود را به شماره تلگرام 09186607055 ارسال کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1