29 مارس 2024 - 20:29

دور دوم بازدیدهای سرزده از تاسیسات گردشگری کشور آغاز شد

26 مارس 2018 - 12:30 dsfr.ir/cc0dq

دور دوم بازدیدهای سرزده از تاسیسات گردشگری کشور آغاز شد
tishineh.com
جاذبه های گردشگری سیستان

رئیس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور پس از اتمام دور نخست بازدیدهای سرزده از تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات سفر در استان های تهران، قم، همدان و کرمانشاه دور دوم این بازدیدها را از جنوب کشور آغاز کرد.

محمد محب خدایی معاون گردشری کشور، بعدازظهر امروز برای بازدید از تأسیسات گردشگری استان خوزستان وارد این استان شد.

تا 4 فروردین، 21 هزار بازدید نامحسوس از اماکن و تاسیسات گردشگری کشور صورت گرفته است که در برخی موارد حتی به ارائه اخطار، پلمپ و تعطیل موقت و دایمی برخی مراکز که به بهداشت و سلامت گردشگران نوروزی بی تفاوت بودند و یا در ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران و مسافران نوروزی بی توجه بودند انجامید.

همچنین در کمپین تقدیر به امضای مردم نیز از تاسیسات و مراکزی که به انتخاب گردشگران خدمات خوب و با کیفیت به مسافران نوروزی ارائه کرده اند قدردانی شده است.

محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفته است بازدیدهای نامحسوس و سرزده از مراکز و تاسیسات گردشگری با هدف بالا بردن کیفیت سفر برای هموطنان و گردشگرانی که به نقاط مختلف کشور سفر کرده اند انجام می شود.

20 دستگاه و سازمان کشور در ستاد هماهنگی خدمات سفر عضویت دارند که ریاست اجرایی این ستاد برعهده معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1