28 مارس 2024 - 16:21

مونسان؛ هیچ افزایش قیمتی در سفرهای نوروزی نداریم

15 مارس 2018 - 08:30 dsfr.ir/879cw

مونسان؛ هیچ افزایش قیمتی در سفرهای نوروزی نداریم
kasbokarnews.ir
سفرهای نوروزی

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سفرهای ارزان قیمت مورد تأکید رئیس جمهوری است و بر همین اساس امسال در هیچ بخشی افزایش قیمت نداریم.

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارشنبه ۲۳ اسفند در رزمایش ترافیکی و مانور ستاد خدمات سفر که در جوار حرم امام خمینی (ره) و با حضور رؤسا و مدیران دستگاه های مختلف عضو ستاد برگزار شد گفت: از حدود دو ماه پیش ستاد خدمات سفر جلسات خود را برگزار کرده است و تلاش کرده ایم تا با برنامه ریزی مناسب، نوروز خوبی برای مسافران رقم بخورد تا به اهدافی که تعیین کرده ایم دست یابیم.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که امسال به دنبال آن هستیم، افزایش کیفیت خدمات است و تلاش می کنیم تا امسال خدمات با کیفیت بسیار خوبی برای مسافران داشته باشیم.

موضوع بعدی سفرهای ارزان قیمت است که این موضوع مورد تأکید رئیس جمهوری است و بر همین اساس امسال در هیچ بخشی افزایش قیمت نداریم و خوشبختانه جامعه هتلداران کمک کرده اند با تخفیف هایی که در نظر گرفته شده است بتوانیم شاهد استقبال مسافران از سفرهای نوروزی و ارزان سازی سفر باشیم، ضمن این که با راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی به دنبال کاهش هزینه اقامت مسافران و گردشگران باشیم.

معاون رئیس جمهوری در ادامه با بیان این که ایمن سازی سفر نیز یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در ستاد خدمات سفر دنبال می کنیم افزود: درخواست من از همه هموطنان این است که تعجیل در سفر نداشته باشند، چرا که سفر از لحظه حرکت آغاز می شود و از زیبایی های بین مسیر نیز باید بازدید کرد.

یکی از موضوعات دیگری که به صورت جدی در ستاد خدمات سفر دنبال می شود، موضوع معرفی جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی است که با راه اندازی سایتی به آدرس visitiran.ir جاذبه های گردشگری به خوبی معرفی شده است تا مردم با مراجعه به این سایت بتوانند مقاصد خود را انتخاب کننند و از ترافیک در جاده ها جلوگیری شود. خوشبختانه جاذبه های بسیار خوبی در کشور داریم و از شرق گرفته تا غرب جاذبه هایی داریم که همه دیدنی هستند و به مردم توصیه می کنیم از همه جاذبه های کشور دیدن کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1