24 آوریل 2024 - 03:27

حضور صنایع دستی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

25 فوریه 2018 - 14:20 dsfr.ir/6v268

حضور صنایع دستی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸
iribnews.ir
صنایع دستی ایران

در جام جهانی روسیه نمایشگاه یا بازارچه ای از صنایع دستی کشور به منظور ترویج فرهنگ ایرانی برگزار خواهد شد.

پویا محمودیان سرپرست دفتر صادرات صنایع دستی با اشاره به برنامه های این سازمان برای حضور صنایع دستی ایران در جام جهانی روسیه گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است صنایع دستی کشورمان به صورت نمایشگاه یا بازارچه ای در مسکو به نمایش گذاشته شود.

محمودیان افزود: یا نمایشگاه محصولات صنایع دستی به منظور ترویج آثار و فرهنگ کشور و یا بازارچه ای از محصولات به منظور فروش آثار را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هنوز فضای مشخص این نمایشگاه تعیین نشده است، اظهار داشت: با مشخص شدن فضای دقیق برای برگزاری نمایشگاه، محوریت آثار و تعداد حضور هنرمندان صنایع دستی نیز مشخص خواهد شد.

سرپرست دفتر صادرات صنایع دستی از اهدای هدایایی از محصولات صنایع دستی کشور به کاپیتان های تیم ها، مدیران فیفا و دیگر رؤسا خبر داد و عنوان داشت: همان طور که در مراسم قرعه کشی جام جهانی هدایایی از صنایع دستی به حضار اهدا شد، در جام جهانی نیز هدایایی از صنایع دستی کشور را به افراد مد نظر اهدا خواهیم کرد.

محمودیان افزود: برای مراسم قرعه کشی نیز نمایشگاهی از محصولات صنایع دستی را برگزار کردیم و اعضای فدراسیون که عضو کارگروه فرهنگی نیز بودند، هدایا را از میان آثار نمایشگاه انتخاب کردند.

وی همچنین از توزیع کالاهایی با مضامین فرهنگی همچون تی شرت، کلاه و بادبزن در حاشیه جام جهانی روسیه خبر داد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری فارس » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1