29 مارس 2024 - 02:50

نظارت بر عرضه خدمات گردشگری در نوروز افزایش می یابد

19 فوریه 2018 - 12:30 dsfr.ir/mi8hb

جاذبه های گردشگری

مونسان با اشاره به تلاش برای توزیع یکنواخت سفرها گفت: پیش بینی می شود نوروز ۹۷ شاهد افزایش شدید گردشگری داخلی باشیم از این رو نظارت ها بیشتر خواهد شد.

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که به استان مازندران سفر کرده است روز شنبه ۲۸ بهمن بعد از بازدید از بخش های مختلف پروژه در حال احداث مجموعه ساحلی نمک آبرود در جمع خبرنگاران گفت: «با توجه به تاکید رئیس جمهوری امسال تلاش می کنیم تا یک نوروز پرنشاط داشته باشیم. ۱۹ دستگاه در قالب ستاد هماهنگی خدمات سفر فعالیت دارند و برنامه ریزی ها برای فراهم کردن نوروز پرنشاط در حال انجام است.»

او افزود: تمام سایت های تاریخی و مجموعه های فرهنگی تاریخی کشور برای میزبانی شایسته از گردشگران در تعطیلات نوروز آماده می شوند ضمن این که پورتال جامع گردشگری نیز با هدف معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری و فرهنگی تاریخی تا ۱۰ روز آینده رونمایی خواهد شد.

مونسان با اشاره به برنامه های سازمان میراث فرهنگی برای گسترش گردشگری داخلی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم سفرها را یکنواخت کنیم و مقاصد جدید گردشگری در کشور تعریف شود و درخواست ما این است که مردم از این مقاصد جدید بازدید کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سپس به پروژه هایی که در مازندران افتتاح شده است اشاره کرد و گفت: در سفر به مازندران سه هتل افتتاح شد که یکی از هتل ها به نام وستا در تنکابن دارای ویژگی های منحصربه فردی است که می تواند جاذب گردشگری باشد.

خوشبختانه مازندران دارای ظرفیت های بسیار مناسب و طبیعت خدادادی است و استاندار مازندران نیز توجه ویژه ای به صنعت گردشگری دارد.

معاون رئیس جمهوری افزود: تعریف تورهای گردشگری به مقصد مازندران می تواند ظرفیت های گردشگری مازندران را بیشتر نمایان کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری افزود: در حال حاضر ۱۷۰۰ پروژه گردشگری در کشور در حال اجراست که امیدواریم بخش زیادی از این پروژه ها را تا پایان دولت دوازدهم به پایان برسانیم.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1