24 آوریل 2024 - 07:06

افتتاح مجموعه ویلا هتل در تنکابن با حضور معاون رئیس جمهوری

18 فوریه 2018 - 16:30 dsfr.ir/gj4r7

افتتاح مجموعه ویلا هتل در تنکابن

نخستین مجموعه ویلا هتل کشور روز شنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روستای نعمت آباد شهرستان تنکابن افتتاح شد.

این مجموعه گردشگری در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع با زیربنای 9 هزار و 32 متر مربع احداث و برای آن 60 میلیارد تومان هزینه شده است.

همزمان با بهره برداری از این مجموعه 45 نفر به صورت مستقیم در آن مشغول کار شده اند.

این مجموعه اقامتی گردشگری 22 باب ویلا، بالکن و استخر اختصاصی دارد و باغ رستوران آن مشرف به کوههای سرسبز منطقه است.

استاندار مازندران در حاشیه افتتاح این ویلا هتل گفت: در مازندران گردشگری مدیریت شده در قالب تورگردانی راه اندازی خواهد شد تا مسافران و گردشگران از امکانات و زیبایی های این استان بهره مند شوند.

محمد اسلامی افزود: اقامت با کیفیت همراه با قیمت های مختلف و مناسب از مزیت های این طرح است تا گردشگران در تمام فصول سال به این استان سفر کنند.

وی با بیان اینکه بسته های تشویقی در قالب تسهیلات ارزان قیمت به فعالان این عرصه داده می شود، اظهار داشت: این تسهیلات بویژه در زمینه اشتغال روستایی و بوم گردی تاکنون ارائه شده و در سال آینده نیز پرداخت خواهد شد.

شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل، دریا، کوه، جلگه و اماکن اقامتی در تمام فصول سال پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1